گروه دانش و فناوری رادیو ایران‌صدا برنامه‌ای با عنوان "حمل و نقل در مسیر توسعه" را تهیه می‌کند که به صورت تولیدی از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۴۱۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایصدا، حمل و نقل یکی از محورهای توسعه‌ اقتصادی کشور است. بر این اساس این برنامه با هدف مطرح کردن مشکلات حوزه‌های حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی و ارائه‌ راهکار برای توسعه‌ صنعت حمل و نقل و پیشرفت اقتصادی کشور تهیه می‌شود.

برنامه‌ حمل و نقل در مسیر توسعه در آستانه نوروز 91 و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، با حضور مهاجر، کارشناس برنامه و با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و حوادث رانندگی تولید می‌شود.

این برنامه به نویسندگی و سردبیری مهدی دبستانی، تهیه کنندگی طلیعه سادات کمالی و گویندگی محمدمهدی شادبهر، جمعه‌ها ساعت 20 از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند

گشودن پنجره رادیو ایران‌صدا رو به سوی کودکان

گروه اجتماعی رادیو ایران‌صدا با تولید برنامه‌ی "پنجره‌ها" میزبان مخاطبان کودک این شبکه خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایصدا، این برنامه که با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی کودکان با ادبیات قصه‌نویسی، داستان‌گویی و علاقمندکردن آنها با کتاب و کتابخوانی تهیه‌ می‌شود، تلاش می‌کند تا با گشودن پنجره‌ای رو به سوی کودکان در فضای مجازی ، آنها را با دنیای برنامه‌سازی کودک در رادیو آشنا کند.

گفتگو با مریم نشیبا، گوینده پیشکسوت رادیو در عرصه برنامه‌های کودک و رحماندوست، نویسنده‌ کودک و شاعر و اجرای نمایش زنده، از جمله بخش‌های این برنامه است.

پنجره‌ها که روز جمعه ساعت 13 به صورت زنده از استودیوی ساختمان شیشه‌ای رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود، به سردبیری و کارگردانی علیرضا مجیدی، تهیه‌کنندگی انسیه سمیع‌پور و با گویندگی مریم نشیبا و اعظم حبیبی تهیه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها