فرصت دوباره برای دواطلبان کنکور

ثبت نام 30هزار نفر در آزمون 91

بیش از 30 هزار داوطلب در فرصت مجدد کنکور سراسری سال 91 ثبت نام کرده اند و سایر داوطلبان تا ساعت 24 روز چهارشنبه هفته جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
کد خبر: ۴۵۸۳۷۶

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است می گیرد و کلیه داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

حسین توکلی اظهار داشت: آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول به هر دلیل موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 نشده اند لازم است تا سوم اسفند به سایت سازمان به نشانی  www.sanjesh.org  مراجعه و با توجه به دستورالعمل مربوط نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان لازم است از طریق کارت اعتباری که در مرحله اول ثبت نام خریداری کرده و آن را در اختیار دارند و یا از طریق پرداخت الکترونیکی در این مرحله نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس به بخش مربوط به ثبت نام جدید مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده ولی موفق به اعلام علاقمندی به دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی نشده اند و یا علاقمند به شرکت در گروه های آزمایشی هنر یا زبان های خارجی بوده ولی علاقمندی خود را در مرحله ثبت نام اعلام نکرده اند می توانند در فرصت اعلام شده نسبت به اعلام علاقمندی اقدام کنند.

کنکور سراسری سال 91  در روزهای پنجشنبه 8 تیر، جمعه 9 تیر و شنبه 10 تیر 91 برگزار می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها