جشن فجر و برترین‌های شبکه‌ جهانی جام جم در دومین روز خود با معرفی برترین‌ها در حوزه سریال‌های‌ هفتگی، اجرا و برنامه‌های تامینی در جزیره کیش ادامه پیدا کرد. یکشنبه شب 9 بهمن این جشن خاتمه می یابد.
کد خبر: ۴۵۴۱۵۱

این جشن که به مدت سه روز در «تالار شهر» جزیره کیش برگزار می‌شود، هر شب میزبان جمعی از هنرمندان، مدیران شبکه جهانی جام جم و مخاطبان این شبکه بوده و شرکت در آن عموم مردم آزاد است.

در مراسم  دومین روز که شامگاه شنبه هشتم بهمن ماه  برگزار شد، ضمن تقدیر از سریال «شوق پرواز»، از سریال «ستایش» به عنوان برترین سریال هفتگی نام برده شد.

همچنین ضمن تقدیر از بازی الهام حمیدی در سریال «شوق پرواز»، برترین بازیگر سریال‌های هفتگی شبکه جهانی جام جم، نرگس محمدی بازیگر سریال «ستایش» معرفی ‌شد.

این بازیگر خاطرنشان کرد: از همه هموطنانم چه در داخل و چه در خارج از کشور تشکر می‌کنم. «ستایش» اگر خوب دیده شد، به خاطر تلاش همه همکاران خصوصا تهیه کننده، کارگردان و نویسنده این سریال بود.

او که در رشته پرستاری تحصیل کرده در پاسخ به این پرسش که آیا نقشش در سریال «ششمین نفر» را شبیه «ستایش» نمی‌بیند؟ گفت: نقشی متفاوت در «ششمین نفر» دارم و ایفاگر نقش یک دختر انقلابی هستم که البته تا حدودی به اتفاقاتی که در «ستایش» رخ می‌دهد، شباهت دارد.

محمدی در پاسخ به اینکه در سریال «ستایش»، اتفاقاتی که برای «اوشین» در سریال «سال‌های دور از خانه»رخ داد، نیفتاده است؟ گفت: این سریال با «اوشین» تفاوت دارد. من فکر نمی‌کنم این دو سریال شباهتی به هم داشته باشند.

عنوان برترین بازیگر مرد سریال‌های هفتگی شبکه جام جم از نگاه مخاطبان نیز ضمن تقدیر از بازی داریوش ارجمند در سریال «ستایش» به شهاب حسینی، بازیگر سریال «شوق پرواز» تعلق گرفت.

مجریان مراسم اعلام کردند که شهاب حسینی به دلیل حضور در پروژه دیگری در این مراسم حاضر نشده است.

آرمان زرین کوب ، تهیه کننده «ستایش»  جایزه برترین سریال هفتگی جام جم را دریافت کرد.

این تهیه کننده تلویزیون از هموطنانش در داخل و خارج از کشور به دلیل توجه به سریال «ستایش» تشکر کرد.

در مراسم شامگاه گذشته هشتم بهمن ماه همچنین از سعید سلطانی کارگردان «ستایش» یاد شد و مجریان اعلام کردند که او مشغول ساخت سریال جدیدی است.

در بخش برترین برنامه‌های تامینی از نگاه مخاطبان، عنوان برترین برنامه تولیدی ضمن تقدیر از «خنده بازار»، به مسابقه «سرآشپز بزرگ» تعلق گرفت و علیرضا سبط احمدی این جایزه را دریافت کرد.

شعله قهرمانی ، مجری برنامه «هنر زندگی» عنوان برترین مجری برنامه تامینی از نگاه مخاطبان جام جم را دریافت کرد.

همچنین برنامه «هنر زندگی» عنوان برترین برنامه تامینی ـ ترکیبی جام جم را به خود اختصاص داد و فرشید دوستی زاده، تهیه‌کننده این برنامه جایزه خود را از دست مجید رجبی معمار، مدیر شبکه جام جم و جمعی از مدیران این شبکه دریافت کرد.

شعله قهرمانی که مدت چهار تا پنج سال است با جام جم همکاری دارد،گفت: خوشحالم حسی متقابل بین من و بینندگانی که سال‌های سال برایشان برنامه اجرا کردم و دوستشان داشتم وجود دارد.

فرشید دوستی‌زاده هم با بیان اینکه برنامه «هنر زندگی» دارای سه بخش اصلی آموزش آشپزی، پزشکی و هنر است، یادآور شد که 80 درصد از این برنامه تامینی و 20 درصد تولیدی خود جام جم است.

در این مراسم علیرضا سبط احمدی هم به هنگام دریافت هدیه‌اش یادآور شد که اغلب جوایزش را چه درخصوص برنامه‌های تلویزیونی و چه در حوزه جشنواره‌های سینمایی داخلی و خارجی(ایتالیا، اسپانیا، کانادا و یونان) در نتیجه انتخاب مردم گرفته است.

بخش دیگر دومین روز از مراسم معرفی برترین‌های جام‌جم به معرفی برترین مجری مرد این شبکه اختصاص داشت که محمدرضا اسماعیلی ، مجری «آفتاب مهربانی» این عنوان را دریافت کرد.

اسماعیلی در این روز همچنین جایزه برترین مجری برنامه نوروزی را برای دومین سال پیاپی دریافت کرد.

او در هنگام دریافت جایزه‌اش از تمام افرادی که به او رای دادند تشکر کرد و سپس با یاد کردن از مجریان شبکه جام جم، خود را نه برترین مجری این شبکه که نماینده برنامه «آفتاب مهربانی» معرفی کرد.

برترین مجری زن از نگاه مخاطبان جام جم، زهرا مهرافززا ، مجری برنامه «خانه مهر» معرفی شد که در دومین روز از جشن فجر و برترین‌ها این جایزه را دریافت کرد.

مهرافزا به هنگام دریافت جایزه‌اش از تمام افرادی که مهربانانه این برنامه را دنبال کردند و همچنین تهیه‌کننده جوان این برنامه تشکر کرد.

او زیباترین روز یک انسان را روزی دانست که دیگران دوستش داشته باشند.

عنوان برترین مجری برنامه‌های تخصصی هم به محمد اینانلو(مجری «ایران، جهانی در یک مرز») اختصاص یافت.

اینانلو در این مراسم با یادآوری اینکه برای ساخت این برنامه حدود صد دور، دور زمین گشته است، گفت: گاه سرم گیج می‌رود و انرژی‌ام تمام می‌شود. اما هر سال که این فصل فرا می‌رسد می‌بینم مردم با مهر و محبت به من رای می‌دهند و در نتیجه نیرو می‌گیرم که یک بار دیگر دور ایران را بگردم.

او در جمع حضار از همکاری‌ها و مساعدت‌های مجید رجبی معمار ، مدیر جام جم  تشکر کرد و به او خسته نباشید گفت.

نهمین دوره‌ جشن فجر و برترین‌های شبکه جهانی جام جم، شامگاه جمعه هفتم بهمن ماه با معرفی برترین‌ها در بخش‌های سریال‌های شبانه، برنامه‌های زنده و تولیدی و برنامه‌های خردسال، کودک و نوجوان کار خود را آغاز کرد.

در نخستین روز از این مراسم که جمعی از هنرمندان و مدیران شبکه جهانی جام جم حضور داشتند، سریال «پایتخت» برترین سریال شبانه از نگاه مخاطبان معرفی شد.

همچنین برترین بازیگر زن سریال طنز شبانه ریما رامین‌فر و برترین بازیگر مرد سریال شبانه محسن تنابنده معرفی شدند.

محسن تنابنده به دلیل حضور در سینمایی «محمد رسول الله(ص)» در مراسم حاضر نشد و سیروس مقدم (کارگردان «پایتخت») به جای وی هدیه‌اش را دریافت کرد.

اجرای مراسم آغازین جشن فجر و برترین‌های شبکه جهانی جام جم را محمد سلوکی و امیر احمدی بر عهده دارند و هر شب برترین‌ها در سه بخش مجزا هدایای خود را از مجید رجبی معمار (مدیر شبکه جام جم) و دیگر مدیران گروه‌های برنامه‌ساز این شبکه جهانی دریافت می‌کنند.

اجرای موسیقی، شاهنامه‌خوانی، اجرای حرکات موزون توسط گروه‌های مختلف هنری از اقصی نقاط ایران و... از دیگر بخش‌های این جشن شبانه است.

به گزارش ایسنا، برترین‌های شبکه جهانی جام جم همه ساله از نگاه مخاطبان انتخاب می‌شوند و فرم نظرسنجی نهمین دوره از 26 آذر ماه در پایگاه اینترنتی شبکه جهانی جام جم بارگذاری شد.

بر این اساس در فرآیندی که به گفته مجریان این مراسم حدود یک ماه به طول انجامید، ده‌ها هزار تن از بینندگان شبکه جهانی جام جم توانستند منتخبان خود را انتخاب و معرفی کنند.

در بخش برترین برنامه زنده تخصصی از نگاه مخاطبان برنامه «روشنا» به تهیه‌کنندگی سعید مطیع نصرآبادی و عمران صاحب جمعیان تقدیر شد.

در بخش برترین برنامه زنده عمومی از نگاه مخطبان «خانه مهر» به تهیه‌کنندگی آسیه مزینانی شایسته تقدیر شناخته شد. همچنین برترین برنامه تولیدی «زیتون» به تهیه‌کنندگی محمدتقی روغنی‌ها معرفی شد. برترین برنامه نوروزی از نگاه مخاطبان هم «نوروز ایرانی» به تهیه‌کنندگی علی محمد اسماعیلی اعلام شد.

عنوان برترین دکور برنامه از نگاه مخاطبان به برنامه «خانه مهر» تعلق گرفت که سپیده شریفی طراحی دکور آن را عهده‌دار بود.

در بخش دوم اهدای برترین‌های شبکه جهانی جام‌جم ، برنامه‌های کودک، نوجوان و خردسال معرفی شدند.

برنامه «دوستان» به تهیه‌کنندگی مسعود ساکت‌اف عنوان برترین برنامه کودک، نوجوان و خردسال از نگاه مخاطبان را دریافت کرد.

ملیکا زارعی برای اجرای برنامه «خونه خاله» برترین مجری برنامه کودک معرفی شد و کیوان ساکت‌اف برترین بازیگر برنامه کودک اعلام شد.

آخرین روز جشن معرفی برترین‌های شبکه‌ جام جم

آخرین روز از جشن معرفی برترین‌های شبکه جهانی جام جم با معرفی برترین سریال طنز و بهترین بازیگران زن و مرد سریال‌های طنز، امشب نهم بهمن در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

در این مراسم که در تالار شهر جزیره کیش برگزار خواهد شد، عنوان برترین سریال طنز شبکه جهانی جام جم از نگاه مخاطبان ضمن تقدیر از سریال «سه‌دونگ سه‌دونگ»، به سریال «ساختمان پزشکان» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی تعلق می‌گیرد.

همچنین مرجانه دلدار گلچین، بازیگر سریال «سه‌دونگ سه‌دونگ»، عنوان برترین بازیگر زن سریال‌های طنز شبکه جام جم را به خود اختصاص می‌دهد و شقایق دهقان، بازیگر «ساختمان پزشکان»، تقدیر می‌شود.

عنوان برترین بازیگر مرد سریال‌های طنز شبکه جام جم به بهنام تشکر، بازیگر سریال «ساختمان پزشکان»، تعلق می‌گیرد و از سیروس گرجستانی، بازیگر سریال «سه دونگ سه‌دونگ»، تقدیر خواهد شد.

در مراسم آخرین روز از جشن معرفی برترین‌های شبکه جام جم همچنین برگزیدگان در بخش‌های گویندگی خبر، گزارش خبری و برنامه‌های برتر حول چهار محور دین، اخلاق، ‌آگاهی و امید از نگاه مخاطبان معرفی خواهند شد.

این جشن به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار شده و شامگاه یکشنبه، نهم بهمن‌ماه به پایان می‌رسد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها