سریال «درمانگاه» در 52 قسمت 35 دقیقه‌ای به کارگردانی و نویسندگی علی حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی گوهریان به سفارش صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تهیه و تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۴۵۴

گوهریان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان این‌که این مجموعه به صورت اپیزودیک در هر قسمت داستان‌های جداگانه‌ای را به تصویر می‌کشد، گفت: این سریال با مضمونی طنز، موضوعات و مسائل اجتماعی، اقتصادی و پزشکی را بررسی می‌کند.

وی با اشاره به این‌که درمانگاه با هدف انتقال پیام‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی در زمینه فعالیت‌های پزشکی و درمانی تولید می‌شود، اظهار کرد: سعی شده جذابیت‌های ویژه‌ای برای جذب مخاطب در این سریال در نظر گرفته شود تا مخاطب بتواند بخوبی با داستان و شخصیت‌های این اثر ارتباط برقرار کند.

وی تصریح کرد: لوکیشن اصلی سریال، درمانگاه شبانه‌روزی سهند تبریز است و بیش از 70 درصد تصویربرداری در این مکان صورت می‌گیرد.

گوهریان با اشاره به این‌که این سریال به مدت 4 ماه پیش تولید داشته است، بیان کرد: تصویربرداری سریال به مدت 5 ماه طول خواهد کشید.

وی از تدوین همزمان این سریال خبر داد و اظهار امیدواری کرد پس از مراحل صداگذاری و موسیقی سریال درمانگاه، پخش آن همزمان با تصویربرداری پس از ماه صفر آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که در این مجموعه 500 هنرور حضور دارند، ابراز کرد: 15 بازیگر اصلی،210 بازیگر فرعی با شخصیت محوری در هر قسمت در این مجموعه همکاری می‌کنند.

گوهریان از پخش این سریال از شبکه شما یا یکی از شبکه‌های سراسری خبر داد و تصریح کرد: چون این سریال به زبان آذری تولید می‌شود، برای پخش از شبکه شما در آینده‌ای نزدیک به زبان فارسی دوبله یا زیرنویس فارسی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که در این سریال از بازیگران بومی و محلی شناخته شده استانی استفاده شده است خاطر نشان کرد: آتش تقی‌پور، رحمان مفاتحی و بابک نهرین از جمله بازیگران شناخته‌شده‌ای هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

در ساخت این سریال حسن وکیلی (مدیر نورپردازی و تصویربرداری)‌، هادی سلیمان‌زاده (مدیر صدابرداری)،‌ صمد زرگر‌ (مدیرتولید)‌، سیدجمال حسینی (مشاور پزشکی)، سیدحسین معینی فرد (ناظر محتوایی)، سالار حیدرنژاد (ناظر کیفی) و مرتضی مقدس (تدوینگر) همکاری می‌کنند.

این مجموعه به صورت اپیزودیک رخدادهای یک درمانگاه را به تصویر می‌کشد که در هر قسمت بازیگران مهمان، داستان‌های جدیدی را روایت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها