جنایت آمریکا در خلیج‌فارس فیلم می‌شود

فیلم‌های تلویزیونی آبی عمیق، تب‌برفکی، سیاهراه و نشان فرشته در مراکز مختلف سیما جلوی دوربین رفته است. در این تله فیلم‌ها هنرمندان نام‌آشنایی چون حبیب دهقان‌نسب، فاطمه گودرزی، جهانبخش سلطانی، صدرالدین حجازی، علی دهکردی، عنایت بخشی، نفیسه روشن، جعفر دهقان، لادن طباطبایی، سیامک اطلسی و رامین راستاد هنرنمایی می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۰۰۵۲

داستانی درباره مظلومیت ملت ایران

تله‌فیلم «آبی عمیق» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سیدفاطمه موسوی به سفارش صداوسیمای مرکز خلیج فارس جلوی دوربین می‌رود. لفافیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با توضیح این‌که این سریال گوشه‌ای از مظلومیت مردم ایران را به تصویر می‌کشد، گفت: ماجراهای این فیلم درباره جنایت آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس ایران است.

داستان این فیلم درباره زن جوانی است که در پی ازدواج به بندرعباس می‌آید. شخصی با او تماس می‌گیرد و مدعی می‌شود پدر واقعی اوست. این موضوع زندگی زن جوان را دستخوش تغییراتی می‌کند. حبیب دهقان‌نسب، فاطمه گودرزی، حسین توشه، مهران نائل و سیما خزر‌آبادی بازیگرانی هستند که در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

عاقبت قاچاق

تله‌فیلم «تب برفکی» به نویسندگی و کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی به سفارش ستاد مبارزه با ارز و کالای قاچاق استانداری اصفهان و صداوسیمای مرکز اصفهان تهیه و تولید می‌شود.داستان فیلم درباره شاهین است که به خاطر قاچاق مواد آرایشی تقلبی به زندان می‌افتد؛ او در زندان فرصت می‌یابد تا به عواقب فاجعه‌آمیز کارش بیندیشد.

شریفی با بیان این‌که در این مجموعه 28 بازیگر از هنرمندان تئاتر و سینمای استان اصفهان حضور دارند تصریح کرد: کاوه سماک‌باشی، جهانبخش سلطانی، صدرالدین حجازی، علی دهکردی، خسرو ثقفیان، معصومه آقاجانی، مسعود زنجانی، و مهسا عقارزاده از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فرار از سیاهراه

تله‌فیلم «سیاهراه» به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی مسعود نوابی هم در صداوسیمای استان مرکزی تهیه و تولید می‌شود.شایانفر گفت: سختی​های مهاجرت از پایتخت به شهرها و به تصویر کشیدن جلوه‌های روشن شهرستان‌ها از مهم‌ترین دلایل تولید این تله‌فیلم است. این تله‌فیلم داستان حاج قاسم صبوری را روایت می‌کند که به دلیل خیانت شریکش ورشکست می‌شود و همه ثروتش را از دست می‌دهد. نگرانی او بیش از هر چیز، پسرش فرزام است که قدم در سیاهراهی گذاشته که برای رهایی از آن باید بهایی سنگین بپردازد.

وی با اشاره به لوکیشن‌های این تله‌فیلم در تهران و استان مرکزی خاطر نشان کرد: سعی شده است جذابیت‌های استان مرکزی و مناطق دیدنی و بکر این استان نیز در این تله‌فیلم به تصویر کشیده شود.در این فیلم تلویزیونی بازیگرانی چون عنایت بخشی، سیامک اطلسی، رامین راستاد، مجید حاجی‌زاده، مونا فرجاد، پروانه احمدی، کیانوش گرامی، حسین چنگی، فریدون کبیری، محمد طاهری، پیمان دارابی و میرحسین معلومی هنرنمایی می‌کنند.

سفر به اعماق تاریخ

تله‌فیلم «نشان فرشته» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی هم به سفارش صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه و تولید می‌شود.داستان فیلم درباره طاهر، مستندساز جوانی است که برای تهیه مستندی راجع به بناهای تاریخی به زنجان می‌رود. او در یکی از ساختمان‌های در حال تخریب، سندی کشف می‌کند که ناگفته‌هایی از زندگی یک شهید در آن ثبت شده است. این آغاز جستجوی طاهر است که او را به گذشته‌ای دور می‌برد؛ زمانی که نخستین تظاهرات ضدحکومت شاه در زنجان شکل گرفت.

در این تله‌فیلم بازیگرانی همچون امیرمحمد زند، جعفردهقان، نفیسه روشن، لادن طباطبایی، بیژن گنجعلی، محمدرضا ژاله و محرم زینال‌زاده همراه تعدادی از بازیگران استان زنجان به ایفای نقش می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها