از شبکه جهانی جام‌جم 30شهریور ببینید،

فیلم سینمایی های زندگی بدون من و جابر بن حیان

فیلم سینمایی های زندگی بدون من و جابر بن حیان روز چهارشنبه 30 شهریور از شبکه جهانی جام‌جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شود.
کد خبر: ۴۲۹۷۹۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم ، فیلم سینمایی " زندگی بدون من " چهارشنبه 30 شهریور/21سپتامبر ساعت 03:45 اروپای مرکزی / 03:45 مرکز آمریکا / 03:45 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران : شیرین بینا، یوسف مرادیان، مجیدمشیری، کتانه افشارنژاد و ...

خلاصه فیلم : مانی کودک سرطانی هنگام بازی با بادبادک هواپیما شکل خود آنرا گم می کند . او علاقه زیادی به پرواز دارد.میثم آن بادبادک را پیدا می کند و وقتی آن را به مانی می دهد به او می گوید که دوستش خلبان است و می تواند به او کمک کند تا پرواز کند...

فیلم سینمایی "جابر بن حیان" چهارشنبه 30 شهریور/21سپتامبر ساعت 22:15 اروپای مرکزی / 22:15 مرکز آمریکا / 22:15 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران : حسن جوهرچی ، علی‌رام نورایی ، سودابه بیضایی ، حسن اسدی ، انوشیروان ارجمند ، عنایت شفیعی ...

خلاصه فیلم : با شروع خلافت عباسیان و به قدرت رسیدن منصور دوانیقی ، دور تازه ای از سرکوب و خفقان علیه علویان آغاز می شود. در این شرایط با تدبیر امام جعفر صادق ( ع ) نهضت علمی شیعیان به صورت پنهانی به فعالیت خود ادامه می دهد وشاگردان آن حضرت در شهرهای مختلف به نشر علم و حقایق اسلام و سنت پیامبر می پردازند . جابربن حیان یکی از شاگردان برجسته آن حضرت در شاخه های مختلف علوم طبیعی از جایگاه ممتازی برخوردار است . زندگی علمی و پرفراز و نشیب این دانشمند و بررسی شرایط اجتماعی آن دوره تاریخی مضمون این فیلم تلویزیونی است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها