این حادثه تلفات جانی نداشت اما 2 مصدوم بر جا گذاشت

انفجار گاز 4 خانه را ویران کرد

انفجار گاز شهری در یک ساختمان مسکونی در شهرک قیامدشت در حومه تهران 2 مجروح و خسارات فراوان مالی بر جای گذاشت. به گزارش پایگاه خبری 125، وقوع این حادثه ساعت 19/13 پنجشنبه توسط اهالی محل به سامانه 125 اطلاع داده شد که با تماس‌های مکرر شهروندان و احتمال حوادث دیگر، ایستگاه 66 و گروه نجات 17 آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در قیامدشت، خیابان بهشتی شمالی اعزام شدند.
کد خبر: ۴۲۹۴۲۹

اکبر فرهادی که فرماندهی آتش‌نشانان اعزامی را به عهده داشت، گفت: در قطعه زمین 200 متری 4 واحد مسکونی یک طبقه بنا شده بود که انفجار گاز شهری در یکی از این واحد‌های 50 متر مربعی رخ داده بود.

وی افزود: شدت انفجار به حدی بود که هر چهار واحد مسکونی به‌‌طور کامل ویران شد و 6 منزل مسکونی در مجاورت آن نیز به میزان 10 تا 30 درصد تخریب شدند و همچنین شیشه‌های این منازل شکسته شد و دیوارها ترک برداشتند.فرهادی تصریح کرد: بر اثر موج انفجار، یک زن 27 ساله در محل انفجار بشدت به دیوار خانه برخورد کرد که به علت آسیب‌دیدگی شدید با یک فروند بالگرد به مرکز درمانی انتقال یافت. وی افزود: یک پیرزن 75 ساله از ساکنان یکی دیگر از واحد‌های 50 متری بر اثر این حادثه دچار شوک‌ شد که توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

این فرمانده آتش‌نشانی اظهار کرد: آتش‌نشانان با حضور بموقع در محل حادثه به منظور پیشگیری از بروز هر‌گونه حادثه دیگر، اقدام به قطع گاز و برق کردند.

فرهادی افزود: آتش‌نشانان پس از بیرون آوردن 2 مصدوم زن از میان خرابه‌های این ساختمان به جستجو در این ساختمان و نیز دیگر منازل اطراف پرداختند که در حین عملیات جستجو 3 نفر از ساکنان خانه‌های مجاور محل انفجار که به علت مسدود شدن در‌های خروجی، داخل اتاق‌ها گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

وی گفت: این سه نفر که شامل پسر بچه 11 ساله، دختر 14 ساله و یک زن 36 ساله بودند و بشدت ترسیده بودند پس از نجات از داخل منازل آسیب دیده، سالم به خانواده‌شان بازگردانده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها