سعید سعدی تهیه کننده فیلم سینمایی "راه نجات" ساخته راما قویدل، از دوبله این فیلم برای نمایش عمومی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۸۸۴

سعید سعدی به مهر گفت: مراحل فنی این فیلم  از تولیدات شبکه جهانی سحربه تازگی به پایان رسیده است و با برنامه ریزهای انجام شده به زودی دوبله کار به مدیریت ناصر طهماسب انجام خواهد شد.

وی درباره حضور جشنواره ای و یا نمایش عمومی "راه نجات"، شبکه جهانی سحر را تصمیم گیر اصلی دانست.

فیلمبرداری "راه نجات" در جنوب لبنان در منطقه صور انجام شده و انتخاب بازیگران به عهده مهسا کرامتی بوده که در آن بازیگران سوریه و لبنان به ایفای نقش پرداخته‌اند و از میان آنها می‌توان به نادین سلامه، امانه والی و ... اشاره کرد.

این فیلم داستان مها، مربی مهربان و دلسوز پرورشگاه بهشت در غزه است. بین مها و بچه‌های پرورشگاه ارتباط عاطفی عمیقی وجود دارد که لحظه‌های شیرینی را در مسیر داستان رقم می‌زند، اما یک حادثه باعث می‌شود مها حافظه‌اش را از دست بدهد و ...

فیلمنامه این فیلم را فاطمه میرغیاثی نوشته و قویدل آن را بازنویسی کرده است. عوامل این پروژه عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، صدابردار: خسرو کیوانمهر، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، انتخاب بازیگر و بازیگردان: مهسا کرامتی، مدیر تولید: وحید معدنی، برنامه‌ریز: فواد چاومه، دستیار کارگردان: امیر جاوید نیک، منشی صحنه: الهام اخوان، جلوه‌های ویژه: رضا ترکمان، مشاور کارگردان و مسئول گویش بازیگران و مشاور صحنه: عبدالله عبدالرح و تهیه کننده: سعید سعدی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها