گزارش کمیته ویژه مجلس

قتل داداشی بابرنامه‌ریزی قبلی نبود

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی پرونده قتل مرحوم داداشی و گفت وگو با متهمین دستگیر شده، اعلام کرد که ضاربین داداشی از قبل هیچ شناختی نسبت به وی نداشته و این جنایت با درگیری معمولی صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۴۱۶۶۳۶

به گزارش جهان نیوز، در پی قتل مرحوم روح الله داداشی قویترین مرد ایران در شب نیمه شعبان، کمیته ویژه‌ای در مجلس برای بررسی ابعاد این موضوع تشکیل شد.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی و دشت مغان و رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ۲۸ تیر ماه از سوی کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس ماموریت یافت تا با سفر به استان البرز گزارشی از این پرونده تهیه و به مجلس ارائه کند.

اسماعیلی بعد از سفر به استان البرز با بیان اینکه اینجانب به همراه که رضا علیزاده نماینده ورزقان عازم استان البرز شدیم، گفت: برای تهیه گزارش از این پرونده با مسئولین انتظامی و امنیتی پرونده از جمله بازپرس، فرمانده نیروی انتظامی استان و همچنین سه متهم دستگیر شده و شاهدان ماجرا صحبت کرده و در جریان ریز این جنایت قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه پلیس کمتر از ۲۶ ساعت هر سه متهم را دستگیر و خودروی آنان را توقیف کرد، افزود: جمع بندی بررسی‌های ما این شد که مرحوم داداشی با یک برنامه ریزی قبلی به قتل نرسیده و هیچ آشنایی میان ضاربان و داداشی وجود نداشته و این قتل صرفا به دلیل درگیری لفظی و فیزیکی و عصبانیت متهم اصلی که راننده خودروی پراید هم بوده، صورت گرفته است.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوست مرحوم داداشی در زمان درگیری همراه وی بوده، تصریح کرد: بعد از درگیری لفظی راننده پراید با استفاده از قمه ضربه ای به شاهرگ مرحوم داداشی وارد می کند که وی قبل از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی فوت می کند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه هیچ نیت قبلی برای قتل داداشی وجود نداشته، افزود: در این زمینه نباید به مسایل حاشیه ای پرداخت و آنچه که مربوط به پرونده نیست را وارد ماجرا کرد. بلکه باید توجه داشت که پروند مذکور در حال تکمیل شدن است که بزودی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه هیچ شائبه ای وجود ندارد، افزود: ما همان دیروز گزارش خود را تهیه و به کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس ارائه کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها