مسئول پیگیری طرح های مصوب سفرهای ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی اعلام کرد: دور چهارم سفرهای دولت از تیرماه با سفر به تبریز و آذربایجان شرقی آغاز می شود.
کد خبر: ۴۰۹۶۰۹

به گزارش مهر، سعید میرهاشمی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طـرح های در دست اجرای سـفرهای استانی هیئت دولت در شهرستان بناب، از آغاز دور چهارم سفرهای دولت از تیرماه سالجاری خبر داد و اظهارداشت: دور چهارم سفرها از استان آذربایجان شرقی شروع شده و ریاست محترم جمهوری و اعضای دولت در این سفر با مردم شهرستانها نیز دیدار خواهند داشت.

وی در این بازدید پیشرفت فیزیکی پروژه های استان آذربایجان شرقی را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: برخی از پروژه های سفرهای ریاست جمهوری شهرستانها و یا مرکز استان که احیاناً مشکلات اجرایی و اعتباری داشته باشند، جمع بندی شده و با حضور مسئولان استانی موارد آنها پیگیری خواهد شد.
 
میرهاشمی افزود: طرح های مصوب سه دوره سفر هیئت دولت در شهرستان بناب پیشرفت خوبی داشته و عدم اجرای برخی طرح ها از جمله کندی اجرای طرح ایستگاه راه آهن بناب قابل پیگیری است.
 
فرماندار بناب نیز با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح های مصوب سه دوره سفرهیأت دولت در شهرستان بناب گفت: کارهای اجرایی بیشتر این طرح ها شروع، تکمیل و یا در دست اجراست که تقریباً از پیشرفت خوبی هم برخوردار هستند.
 
سعید برقی در عین حال افزود: احداث شهرک صنعتی دوم به جهت انتخاب نامناسب زمین توسط شرکت شهرک های صنعتی استان، احـداث نمایشگاه فرش، سالن ورزش باستانـی، ساختمان پلیس راه و دو باب کتابخانه روستایی هنـوز در این شهرستان اجرایـی نشده و روند احداث ایستگاه راه آهن بناب نیز به کندی پیش می رود.
 
مسئول پیگیری طرح های مصوب سفرهای ریاست جمهوری با اشاره به تأمین اعتبارات مورد نیاز این طرح ها خواستار پیگیری دستگاه های اجرایی برای شروع و تکمیل این طرحها شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها