ایام تعطیلات از تلویزیون ببینید،

آمبولانس ، بابای خوب ،معجزه خنده...

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «پروانه ها»،«بابای خوب»،«معجزه خنده»،«صبح بخیر آقای سرکار»،«خرس مهتاب»،«کسوف»،«خوشبختی تصادفی»،«اوه برادرکجایی»،«پلیس جسور»، «رسم جنگجو»، «حادثه شین جوکو»،«حقه»،«قصه داود و قمری» ،«قطارسیبری»، «کورلینگ»،«جک و لوبیای سحرآمیز»،«مسابقه موش ها»،«هیولای باستانی» و «آمبولانس» پنجشنبه و جمعه 26 و 27 خرداد ماه مصادف با ولادت با سعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) ازشبکه‌های یک،دو،سه،چهار،تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۹۳۵۴

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی « پروانه ها » به کارگردانی ناصر رفائی و تهیه کنندگی علی تقی پور پنجشنبه 26 خرداد ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی پردیس افکاری و علی دهکردی در مورد بیتا دختری 17 ساله ای است که قصد دارد با خانواده اش به خارج ازکشور بروند. برای روزهای آخر قبل ازسفربا دوستانش جمع شده اند تا ضمن خرید کمی تفریح کنند.آنها با شیطنت هایی که دارند باعث اخلال در آرامش دیگران می شوند که درنهایت به گرفتاری آنها توسط نیروی انتظامی منجرمی شود . ازآن سوشکایت اولیای مدرسه ازبی توجهی و بی قیدی بیتا به درس باعث می شود که پدربیتا تصمیم بگیرد او را به سفر نبرد .

فیلم سینمایی « بابای خوب» به کارگردانی دنیس دوگان ،محصول سال 1999 کشور آمریکا پنجشنبه 26خرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی آدام ساندلر و استیو فرانکس ازاین قراراست که : "سانی" مرد جوانی است که از دانشگاه حقوق فارغ التحصیل شده ولی دست به هیچ کارمثبتی نمی زند. امورات او ازطریق سرمایه گذاری مبلغ هنگفتی پول دربورس تامین می شود.پولی که بابت خسارت تصادفی جزئی از یک تاکسی گرفته بوده است. "سانی"روزها رابه بطالت می گذراندواین موضوعی است که  نامزدش "ونا" نمی تواندباآن کناربیاید.

فیلم سینمایی «معجزه خنده»جمعه 27خرداد ماه ساعت 16ازشبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم ازاین قراراست :اشکوری با تخصص خنده درمانی به ایران بازگشته و در یکی ازبیمارستان های روانی تهران مشغول به کارمی شود. او براین عقیده است که بیماران روانی را باید شاد نگه داشت و آن ها را به جامعه برگردانیم .
مهدی هاشمی، فقیهه سلطانی ، کیهان ملکی و اکبر دودکار در فیلم سینمایی « معجزه خنده» به کارگردانی یداله صمدی بازی کرده اند .

شـبـکـه دو

فیلم تلویزیونی « صبح بخیر آقای سرکار » به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی محمد ناجی پنجشنبه 26 خرداد ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : رضا سربازیست که در پاسگاه ماسوله خدمت می کند. اوبرای تعطیلات عید آماده رفتن می شود، ولی فرمانده قبل ازمرخصی از او می خواهد سیروس (را که با یک دلال برنج خارجی،درگیرشده است) را دستگیرکند و سپس به مرخصی برود. رضا قصد داشت در زمان تعطیلات و مرخصی به خواستگاری دختر خاله اش برود اما مجبوربه قبول ماجرا می شود.
مرحوم عباس امیری،علیرضا محمود زاده، بهنازسلیمانی، مسعود بدرطالحی،محسن محبوب بشری وعباس پیشگاهی بحری درفیلم تلویزیونی « صبح بخیرآقای سرکار» بازی کرده اند .

انیمیشن «خرس مهتاب »جمعه 27خرداد ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

«خرس مهتاب » داستان خلبان تازه کاری است که هواپیمایش آسیب دیده و با ماه تصادف می کند و باعث سقوط آن می شود. خرس مهتاب که به ماه بسیارعلاقه دارد، او را پیدا می کند و به خانه خود می برد.خرس مهتاب به دنبال یافتن راهی برای بازگرداندن ماه به آسمان می گردد که ماه به خاطرشنیدن آوازمرغ مهتاب به خواب فرو می رود.
انیمیشن « خرس مهتاب » به کارگردانی توماس بودنشتین و مایک مائوروس و تهیه کنندگی فرانک پیسکاتورمحصول کشورآلمان درسال 2008 ساخته شده است .

فیلم تلویزیونی « کسوف » به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه کنندگی رضا ناجی جمعه 27 خرداد ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .

فیلم تلویزیونی « کسوف » داستان یک کودک ربائی ساختگی است که توسط پدر خوانده یک کودک (امیرحسین صدیق شریف) و توسط پرستارکودک (بهنازجعفری) به منظور اخاذی از مادرکودک صورت می گیرد که با ورود پلیس به ماجرا حدس ها و گمان های مختلفی در مورد ماجرای آدم ربائی انجام می شود که راه به جائی نمی برد و سرانجام با به دست آمدن سرنخ هائی پلیس پی به اصل ماجرا می برد.
امیرحسین صدیق شریف ،بهناز جعفری، محمد حاتمی، فرشته سرابندی، رضا آحادی و روژین قاسم زاده اصل دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
سایر عوامل آن عبارتند از: دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد حمزه ای، تصویربردار: مسعود سلامی، موسیقی: سعید ذهنی، طراح صحنه و لباس: محمد یار احمدی.

شـبـکـه سـه

پنجشنبه 26 خرداد ماه ساعت 11:30 فیلم سینمایی « خوشبختی تصادفی » به کارگردانی زویا اختراز شبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « اوه برادر کجایی » به کارگردانی جوئل کوئن محصول سال 2000کشورفرانسه وانگلستان، پنجشنبه  26 خرداد ساعت 15 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : سه زندانی که درحال شکستن سنگها و کاراجباری هستند فرارمی کنند.آنها به هم زنجیرشده اند و تصمیم دارند به محل مخفی پولهایی بروند که یکی ازآنها ازخودرو حمل پول برداشته است.
جورج کلونی وجان تورتورو درفیلم سینمایی« اوه برادر کجایی » بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « پلیس جسور»به کارگردانی ژرژ لوتزمحصول سال 1979کشورفرانسه، پنجشنبه  26 خرداد ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : پس ازربوده شدن دختر یک پلیس، او وارد عمل می شود و با گروهی پلیس فاسد درگیر و درنهایت ضمن نجات دخترش ازدست پلیس های فاسد ، آنها را از بین می برد.
ژان پل بلموندو و ژان فرانسوابالمردرفیلم سینمایی« پلیس جسور» بازی کرده اند .

فیلم سینمایی «رسم جنگجو »به کارگردانی اسکمو لی محصول سال 2010کشورنیوزلند، پنجشنبه  26 خرداد ساعت 23:15 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

«رسم جنگجو »داستان جنگجویی ازکشورهای  خاوردوراست که درقبیله ای زندگی می کردکه دائما بایک قبیله دیگر درگیر جنگ بودندورسم آنها این بود که تاآخرین بازمانده قبیله  بایدمبارزه کنند.
دونگ گان جانگ  و کیت بوسوورد درفیلم سینمایی«رسم جنگجو » بازی کرده اند .

فیلم سینمایی «حادثه شین جوکو» به کارگردانی تانگ شینگ یی  و با بازی جکی چان  نائوتوتاکنانه کا جمعه 27 خرداد ساعت 11 از شبکه سه سیما باز پخش می شود.

فیلم سینمایی « حقه »  جمعه 27 خرداد ساعت 15 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم درمورد  کلیفور یروینگ نویسنده ای  است که به خاطر فروش نکردن آخرین کتابش در معرض ورشکستگی قراردارد ،هاروارد نیوز میلیونرو نابغه اقتصادی عصرکه هرگزدر انظار عمومی ظاهر نمی شود و زندگی بسیار مرموزی دارد.ازاومی خواهد تازندگی نامه اش رابنویسد.
ریچارد گر و آلفرد مولینا درفیلم سینمایی « حقه » محصول سال 2006 کشورآمریکا به ایفای نقش پرداختند.

شـبـکـه چـهـار

فیلم تلویزیونی « قصه داود و قمری» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی کیانوش عیاری و با بازی هومن سیدی وحدیث میرامینی ، پنجشنبه 26 خرداد ماه ساعت 15:30ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

فیلم سینمایی « قطارسیبری» به کارگردانی برد اندرسون پنجشنبه 26 خرداد ماه ساعت 20:45ازشبکه چهارسیما روی آنتن می رود.

داستان فیلم درمورد زوجی  است که طی سفرشان باقطارازچین به مسکو با دو مرد مرموزآشنامی شوند ودرطول این سفر قتل هایی به همراه اتفاقات وحشتناکی می افتد.
وودی هرلسون ،امیلی مورتی مر وبن کینگزلی درفیلم سینمایی « قطارسیبری» محصول سال2008 کشوراسپانیا بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « کورلینگ» به کارگردانی دنیس کوته جمعه 27خرداد ساعت20:30درقالب برنامه «سینما4»ازشبکه چهارسیما روی آنتن می رود.

داستان فیلم درمورد مردی به نام ژولی ون است که با دختر نوجوانش زندگی می کند ، او سالهاست که مراقب دخترش است ، مادر دخترنیز به دلیل سرقت و درگیری در زندان به سرمی برد. بعد ازمدتی پدرتصمیم می گیرد برای چند روزی دوراز دختر ش زندگی کند.
فیلم سینمایی « کورلینگ» محصول سال 2010 کشورکانادا است .

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « جک و لوبیای سحرآمیز » به کارگردانی گری تانیسلیف پنجشنبه 26 خرداد  ماه ساعت 9 صبح درقالب برنامه  «تماشاخانه»   ازشبکه تهران پخش می  شود .

دراین فیلم خواهید دید: جک به همراه مادرش درفقرزندگی می کند. او برخلاف دیگر همکلاسی هایش که داستان فانتزی از زندگی خود دارند و کتابی شده است ، کتاب داستانی از ماجراهای زندگی خود ندارد.دراین میان جک  دربرخوردبامردسمساربافروختن  دستگاه بازی  خودسه لوبیای سحرآمیزرابه خانه می برد.
کولین فورد ، چلوی مورتز و کریستوفر لی یولد درفیلم سینمایی « جک و لوبیای سحرآمیز» محصول سال 2010 آمریکا به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « مسابقه موش ها » به کارگردانی جری زوکر پنجشنبه 26 خرداد ساعت 13:30 ازشبکه تهران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده: عدهای ازمسافرین یک هتل برای مسابقه ای دعوت می شوند که درصورت برنده شدن جایزه ای معادل یک میلیون دلارنصیبشان خواهد شد . ابتدا هیچکدام از آنها مسابقه را قبول نمی کنند، ولی به یک باره همگی تصمیمشان عوض می شود و قصد می کنند که درمسابقه شرکت نمایند.
فیلم سینمایی « مسابقه موش ها » با بازی بازیگرانی همچون  برکین میر،امی اسمارت و ووپی گلد برگ ساخته شده است .

فیلم سینمایی « هیولای باستانی » جمعه 27 خرداد ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم ازاین قراراست که : درسال 1975 درشهرکشمیرهند درنزدیکی مرزپاکستان آنیل باچان یک زمین شناس هندی ناخن یک موجود ما قبل تاریخ را پیدامی کند . در دوران معاصر لیندا دختر وی ازمقامات تایلندی می خواهد تا بودجه ای دراختیارش بگذارند تا وی بتواند روی بقایای موجودات ما قبل تاریخ تحقیق کند .
سورنرام تپیتک ، سارا لگی و دن فراسر درفیلم سینمایی « هیولای باستانی » به کارگردانی مونتون آرایانکون بازی کرده اند .

سـیـمـای اسـتـان هـا

فیلم تلویزیونی « آمبولانس» به کارگردانی اکبر منصور فلاح و با بازی جهانبخش سلطانی و محمد الهی، جمعه 27خرداد ساعت 13:30 ازسیمای استان ها روی آنتن  می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : آقای نجاتی به دلیل مشکلات مالی با اتومبیل قدیمی خود ، مسافرکشی می کند . او برای تامین مخارج جهزیه دخترش تصمیم می گیرد ،اتومبیلش را تبدیل به آمبولانس مرده کشی کند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها