زمین لرزه 6.9 ریشتری، بخش هایی ازاندونزی را به شدت لرزاند.تاکنون خبری درباره خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده است.
کد خبر: ۴۰۹۱۷۰

به گزارش فارس، زمین لرزه 6.9 دهم ریشتری شب گذشته بخش های شرقی این کشور را به لرزه درآورد.مقامات این کشور بلافاصله خواستار هوشیاری مردم و مراقبت از کودکان و افراد مسن شدند چرا که این افراد بیشتر در معرض آسیب حوادث غیرمترقبه قرار دارند.

بر اساس گزارش‌ها، اندونزی اعلام کرده است که این حادثه موجب سونامی نخواهد شد اما همه باید مراقب شرایط بوده و سازمان‌های امدادرسانی در حالت آماده باش، منتظر اعلام بعدی باشند.

تاکنون خبری درباره خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده است و کارشناسان امید دارند که در حوالی مرکز زمین لرزه محل‌ها و منازل مسکونی مقاومت کافی برای زلزله داشته باشند تا خسارات به حداقل برسد.

آژانس زمین شناسی و لرزه‌نگاری اندونزی نیز اعلام کرده است که محل این زمین لرزه با مناطق مسکونی منطقه فاصله داشته است اما پس لرزه یا زمین لرزه‌های دیگر در این منطقه محتمل است.

اندورنزی کشوری زلزله خیز است و هر ساله چندین زلزله شدید در این کشور روی می‌دهد و تلفات و خسارات زیادی را به مردم و دولت این کشور تحمیل می کند.

هر چند دولت اندونزی سعی کرده است که آموزش‌های لازم را به مردم کشورش بدهد اما بعضاً شدت لرزش به اندازه‌ای است که جلوی صدمات و تلقات آن را نمی‌توان گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها