درگیری زن و شوهر افشا کرد

راز قتل پسربچه مراغه‌ای

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از افشای راز قتل پسربچه 10 ساله توسط والدینش خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۹۸۷

به گزارش فارس، بیاضعلی امامپور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: گزارش یکی از کلانتری‌های این شهرستان حاکی از درگیری مردی به هویت « قادر ـ چ» با همسرش به هویت «ح» بود که در طی آن خانم مذکور مدعی شد که همسرش قصد کشتن وی را دارد.

وی اظهار داشت: خانم مذکور ادعا کرده همسر وی همانگونه که فرزندشان را به قتل رسانده می‌خواهد خود او را نیز به همین سرنوشت دچار کند.

امامپور افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مورد در دستور کار قرار گرفت که بعد از تحقیقات بیشتر و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی زن و شوهر مذکور اعتراف کردند که فرزند خودشان به نام رخشان 10 ساله را به قتل رسانده اند.

وی تصریح کرد: پسربچه مذکور در تاریخ دی ماه 81 مفقودی اعلام شده و در بهمن ماه 81 جسدش در  داخل چاهی در یکی از مزارع اطراف پیدا شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه همچنین از کشف 2 هزار و 700 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان در اردیبهشت امسال خبر داد.

وی اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 700 لیتر مشروبات الکلی و 250 گیرنده ماهواره‌ای با تجهیزات جانبی در اردییهشت ماه کشف و بیش از 500 خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است.

امامپور افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان با تلاش عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی در اردیبهشت ماه امسال 2 هزار و 720 لیتر مشروبات دست‌ساز داخلی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه افزود: در این مدت و در ادامه اجرای طرح ذکر شده، ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف و جمع‌آوری 221 دیش ماهواره با تجهیزات جنبی، سه گیرنده ماهواره، 3 هزار و 20 حلقه سیدی غیرمجاز شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها