شبکه‌های مختلف سیما برای امروز و فردا، 15 فیلم مختلف به آنتن پخش خواهند سپرد

«قصه داوود و قمری» در تلویزیون روایت می‌شود

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جدامانده»، «باشگاه سری»، «میمون‌های فضایی»، «همه خوب هستند»، «این گروه خشن»، «بازرس مورس»،«مادرزن سلام»، «حادثه شین جوکو»، «90 دقیقه تا سقوط»، «خوشبختی تصادفی» «می‌لای چهار»، «قصه داوود و قمری» ، «به همین راحتی»، «حشرات جهنمی» و «تفنگ دولول» امروز و فردا ازشبکه‌های یک، 2، 3، 4 و تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۶۳۶

شبکه یک

جدامانده ـ امشب ساعت 22

باشگاه سری ـ فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «جدامانده» ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره نیروهای پلیس است که تلاش می‌کنند قدرت فزاینده مافیای ایرلندی را در جنوب بوستون تحت کنترل درآورند.

مارتین اسکورسیزی، کارگردانی این اثر را با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، جک نیکلسون، مت دیمون و مارک والبرگ به عهده داشته است.

فیلم سینمایی «باشگاه سری» به کارگردانی جمال شورجه هم فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.فرمانده کشتی تجاری «ایران رشادت» پس از بارگیری در بندر فیلیپین متوجه می‌شود، عوامل دشمن یک محموله مواد شیمیایی را وارد کشتی کرده‌اند.

شبکه 2

میمون‌های فضایی 2 ـ فردا ساعت 23

همه خوب هستند ـ فردا ساعت 30‌/‌23

شبکه 2 هم فیلم سینمایی «میمون‌های فضایی 2» را ساعت 23 فردا پخش خواهد کرد.

کامِت شخصیت اصلی این قسمت در ایستگاه فضایی کار می‌کند و طبق برنامه قرار است همراه تعدادی دیگر دوباره سفری را آغاز کنند. اما ناگهان متوجه می‌شود که اسم او از لیست افراد پرواز حذف شده و همین موضوع باعث ناراحتی زیاد و نا امیدی‌اش می‌شود، او داخل سفینه شده و اشتباها با دستوری که به رایانه می‌دهد به فضا پرتاب می‌شود.

فیلم سینمایی «همه خوب هستند» به کارگردانی کرگ جونز هم فردا ساعت 30‌/‌23 ازشبکه 2 سیما پخش خواهد شد.فرانک، مرد میانسالی است که بعد از مرگ همسرش با 4 فرزندش که هر کدام در شهر دیگری هستند، تنها از طریق تلفن یا نامه در ارتباط است. او تصمیم می‌گیرد تا یک مهمانی ترتیب داده و آنها را دور هم جمع کند، ولی هرکدام بهانه‌ای می‌آورند تا به آن مهمانی نیایند.رابرت دنیرو، بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم هنرنمایی کرده است.

شبکه 3

این گروه خشن ـ امروز ساعت 30‌/‌11

بازرس مورس ـ امروز ساعت 15‌/‌17

مادرزن سلام ـ امروز ساعت 19

حادثه‌ شین‌جوکو ـ امشب ساعت 30‌/‌23

90 دقیقه تا سقوط ـ فردا ساعت 30‌/‌11

خوشبختی تصادفی ـ فردا ساعت 15

فیلم سینمایی «این گروه خشن» به کارگردانی سام پکین‌پا و با بازی ویلیام هولدن، رابرت رایان، ارنست بورگناین، ادموند اوبراین و وارن اوتس هم امروز ساعت 30‌/‌11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

علاوه بر این، فیلم سینمایی «بازرس مورس» به کارگردانی دنی بوی امروز ساعت 15‌/‌17 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.یک تبهکار به نام لاری دارسون در یک مبارزه توسط گروهی کشته می‌شود. مورس و همکارانش در مراسم خاکسپاری سعی می‌کنند بقیه اعضای گروه راشناسایی کنند.

فیلم سینمایی بازرس مورس با حضور بازیگرانی چون کولین دکستر، جان تو و کویین ویتلی ساخته شده است.

فیلم سینمایی «مادرزن سلام» به کارگردانی خسرو ملکان هم امروز ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درباره دختر یک مرد سنتی است که پس از ازدواج زندگی زناشویی ناموفقی دارد. پدرش که از این موضوع آگاه است، تصمیم می‌گیرد برای ازدواج 2 دختر دیگرش شرایطی تعیین کند. به همین منظور شرایط خود را به صورت یک بخشنامه روی کاغذ می‌آورد و از خواستگاران می‌خواهد طبق مفاد مندرج، پا پیش بگذارند...

فتحعلی اویسی، فرزانه کابلی، مریم امیرجلالی و محسن قاضی‌مرادی در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «حادثه شین جوکو» به کارگردانی تانگ شینگ‌یی و با بازی جکی‌چان هم امشب ساعت 30‌/‌23 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.نیک همراه عده‌ای ازجوانان چینی به صورت غیرقانونی وارد ژاپن می‌شود. هدف اصلی او پیدا کردن نامزدش ژوژو است که مدتی قبل به دعوت یکی از اقوامش به ژاپن رفته است.

فیلم سینمایی «90 دقیقه تا سقوط» به کارگردانی توماس جاک هم فردا ساعت 30‌/‌11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود. فیلم سینمایی «خوشبختی تصادفی» به کارگردانی زویا ‌اختر هم فردا ساعت 15 از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم سینمایی خوشبختی تصادفی درباره یک پسر جوان است که برای بازیگر شدن به دهلی آمده و همسایه دختر بازیگری شده که تقریبا سیاهی لشکر است.

شبکه 4

می‌لای چهار ـ امروز ساعت 30‌/‌15

قصه داوود و قمری ـ فردا ساعت 30‌/‌20

فیلم سینمایی «می‌لای چهار» به کارگردانی پائولو برتالو و با بازی آلوین آلسون، جیان لوکا بالداری و بو بالینگر محصول سال 2011 ایتالیا، امروز ساعت 30‌/‌15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «قصه داوود و قمری» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری و با بازی هومن سیدی و حدیث میرامینی، فردا ساعت 30‌/‌20 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.«قصه داوود و قمری» داستان جوانی هنرمند به نام داوود است که به عنوان صدابردار سینما و تلویزیون مشغول ‌کار است، او در زندگی به لحاظ اقتصادی بامشکلات زیادی روبه‌روست.

شبکه تهران

به همین راحتی ـ 30 دقیقه بامداد فردا

حشرات جهنمی ـ فردا ساعت 30‌/‌13

فیلم تلویزیونی «به همین راحتی» به کارگردانی مجید حسین شیرودی هم 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، کیوان محمودنژاد و فلورا سام در فیلم تلویزیونی به همین راحتی بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «حشرات جهنمی» به کارگردانی گیلرمودل تورو هم فردا ساعت 30‌/‌13 از شبکه تهران پخش می‌شود.فیلم سینمایی حشرات جهنمی، داستان حشره‌شناسی است که برای مقابله با بیماری‌های ناشناخته حشره‌ای که از زنجره و موریانه تولید شده است، اقداماتی برای مقابله با آن انجام می‌دهد.

سیمای استان‌ها

تفنگ دولول ـ فردا ساعت 30‌/‌13

فیلم تلویزیونی «تفنگ دولول» هم فردا ساعت 30‌/‌13 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.

بهرام خان، استوار بازنشسته‌ای است که بسیار هم زبان‌باز است. او در زندگی خود با مشکلات ریز و درشتی روبه‌روست و سعی دارد به هرطریقی که شده آنها را حل کند.

محمد ناهید و کوروش احمدی در فیلم تلویزیونی تفنگ دولول از تولیدات صدا و سیمای مرکز کردستان به کارگردانی افشین علیزاده بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها