جی‌میل! یا ارسال ایمیل بدون اینترنت!

این روزها سرویس‌های مختلفی به ارائه پست الکترونیک به کاربران می‌پردازند، سرویس‌هایی نظیر یاهو،‌ هات‌میل، جی‌میل و... برخی از مشهورترین این سرویس‌ها هستند. در این میان نرم‌افزارهای مختلفی نیز برای مدیریت ایمیل‌های این سرویس‌ها در ویندوز و دیگر سیستم‌های عامل طراحی شده که هریک ویژگی خاص خود را دارند. اما نرم‌افزاری نیز بتازگی منتشر شده است که توانسته در مدت زمانی کوتاه کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. این نرم‌افزار که GeeMail نام دارد، همان طور که از نامش مشخص است، مخصوص سرویس محبوب جی‌میل طراحی شده است.
کد خبر: ۴۰۶۶۹۴

اگر از کاربران سرویس جی‌میل هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما از این برنامه برای مدیریت ایمیل‌های خود کمک بگیرید، چرا که نه‌تنها به کمک آن می‌توانید ایمیل‌های خود را در سیستم‌عامل چک کنید، بلکه محیط کاربری این نرم‌افزار کاملا شبیه به محیط اصلی جی‌میل در مرورگر طراحی شده است. از قابلیت‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار نیز امکان مشاهده و حتی ارسال ایمیل‌ها بدون نیاز به اینترنت است! از خواندن ارسال بدون نیاز به اینترنت تعجب کردید؟! ما هم اولش همین‌طور تعجب کردیم، اما بعد متوجه شدیم که این نرم‌افزار با بهره‌مندی از طراحی هوشمندانه خود قادر است ایمیل‌های شما را در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز ارسال کند. روش کاری آن به این صورت است که شما ایمیل موردنظر را آماده کرده و اطلاعات گیرنده را نیز مشخص می‌کنید و طبق روال نسبت به ارسال ایمیل، اقدام می‌کنید. نرم‌افزار به طور خودکار در صورتی که ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد ایمیل را ارسال می‌کند و در صورتی که ارتباط با اینترنت برقرار نباشد، منتظر می‌ماند تا به محض برقراری ارتباط شما به اینترنت، در همان لحظه نسبت به ارسال اقدام کند. نرم‌افزار Geemail به صورت مستقل از سیستم‌عامل کدنویسی شده و در تمام سیستم‌های عامل اعم از ویندوز، لینوکس و مک قابل اجراست، همچنین برای استفاده از این نرم‌افزار به‌جز واردکردن نام کاربری و رمز عبور سرویس جی‌میل، نیاز به هیچ‌گونه تنظیمات خاصی ندارید!

برای دانلود این نرم‌افزار که استفاده از آن نیز کاملا رایگان است، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.sourcebits.com/geemail/geemail.zip

توجه: این برنامه برای اجرای صحیح، نیازمند نرم‌افزار Adobe Air است که می‌توانید با مراجعه به این لینک، به دانلودآن بپردازید:

http://get.adobe.com/air

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها