رضا داستانی که هر روز ظهر با برنامه "خانه ما" شبکه دوم سیما مهمان خانه های بینندگان داخلی تلویزیون است صبح هر روز هم "صبح و زندگی "را به خانه اردو زبانان را به شبه قاره هند می برد .
کد خبر: ۴۰۴۶۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، با افزایش زمان صبحگاهی به سیمای اردو برنامه زنده جدیدی تحت عنوان "صبح و زندگی" با تهیه کنندگی رضا داستانی از اول خرداد ماه روی آنتن کانال یک شبکه جهانی سحر رفت.

تهیه کننده "صبح و زندگی" گفت: این برنامه در قالب 300 قسمت یک ساعته از شنبه تا پنج شنبه در ساعت 7 و 30 دقیقه تا 8 و 30 دقیقه به وقت تهران از سیمای اردو شبکه جهانی سحر به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره آیتم های این برنامه اظهار داشت: در هر قسمت از برنامه صبح و زندگی با بهره گیری از متخصصان مختلف به موضوعات گوناگون در حوزه پیشگیری و سلامت پزشکی، روانشناسی خانواده و کارشناسی تربیتی پرداخته می شود. در این بخش گزارش هایی که از قبلا در شهرهای هند و پاکستان ضبط شده و سوالات و نیازهای فکری مخاطبان در زمینه های مورد بررسی برنامه پخش و توسط کارشناسان به آنها پاسخ داده می شود.

داستانی با اشاره به اینکه مناطق دیدنی ایران و شبه قاره در صبح و زندگی به تصویر کشیده می شود گفت: در دیدنی های شبه قاره سفرنامه تصویری یک گروه ایرانی که به مناطق مختلف هند و پاکستان سفر می کنند پخش می شود. همچنین دیدنی های ایران از زبان و زاویه نگاه یک گزارشگر بومی اردو زبان که در ابتدا به اصفهان، یزد و سپس به فارس می رود به مخاطبان سیمای اردو معرفی می شود.

تهیه کننده صبح و زندگی در پایان افزود: از جمله بخشهای متنوع دیگر این برنامه ورزش صبحگاهی در فضاهای سبز و پارک های ایران، هند و پاکستان، آموزش طبخ غذاهای ایرانی، هندی و پاکستانی در رستوران های ایرانی، هندی و پاکستانی در تهران و پخش نماهنگ و سرود است.

علاوه بر رضا داستانی که تهیه کنندگی طولانی مدت برنامه" تصویر زندگی "یا "خانه ما "جدید شبکه دوم سیما را برعهده دارد ، دیگر عوامل تولید برنامه زنده "صبح و زندگی" عبارتند از: ، کارگردان هنری: آذرمیدخت یوسفی، مستند ساز: داوود نجفی برزگر، علی ذوالفقار و مهدی داستانی، گزارشگر: سید احمد نجفی، مجریان: اظفر کاظمی و ساجد رضوی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها