نخستین جشنواره فرهنگی هنری بهار تا بهار که چندی پیش همزمان با سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) افتتاح شد و تا عید نوروز ادامه می‌یابد، جمعه این هفته برگزیدگان بخش‌های مختلف خود را معرفی می‌کند. این جشنواره از سوی دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی آخرین منجی همزمان در تهران و 5 استان کشور برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه عکس‌های انتظار در کنار شب‌های شعر و نمایش فیلم‌های برگزیده با موضوع انتظار از بخش‌های این جشنواره است.
کد خبر: ۳۸۷۷۶۷

محمدصادق افراسیابی، دبیر این جشنواره روز گذشته در نشستی خبری با اشاره به اکران فیلم‌های برتر ارسالی از سراسر جهان به این جشنواره بین‌المللی گفت: در بخشی از این جشنواره فیلم‌های برگزیده در سینما اریکه ایرانیان و پردیس سینمایی پارک ملت پخش و در انتها فیلم‌های منتخب از نگاه مردم، جمعه این هفته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قائم مقام سازمان صدا و سیما و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد مورد تجلیل قرار می‌گیرند. تقدیر از رسانه‌های منجی یاور بخش دیگری از این مراسم خواهد بود.برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان در جشنواره بین‌المللی آخرین منجی، اتاق‌های ایده و طرح و نشست‌های هم‌اندیشی از دیگر برنامه‌های نخستین جشنواره از بهار تا بهار است.

در ادامه این نشست ابوالفضل مجیدی، مسوول ستادهای استانی جشنواره نیز در مورد کیفیت برگزاری این جشنواره در استان‌های کشور گفت: خراسان رضوی نخستین استان کشور در پذیرفتن میزبانی جشنواره بود و پس از آن، استان مازندران و استان یزد رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.وی افزود: در مرحله بعدی نمایش آثار این جشنواره استان‌های ایلام، همدان، خراسان شمالی و خوزستان نیز به ترتیب در هفته‌های دوم، سوم و چهارم اسفندماه میزبان جشنواره خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها