عامل اصلی قتل زن 32 ساله شیرازی که به عنوان فجیع‌ترین قتل سال نام گرفته است، دستگیر شد. به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ علی مویدی، فرمانده انتظامی استان فارس دیروز (چهارشنبه) با اعلام این خبر گفت: روز 18 بهمن ماه تکه‌هایی از جسد یک بانوی جوان در محله پودنک شیراز کشف شد که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شد.
کد خبر: ۳۸۶۵۰۶

وی افزود: به دنبال تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر وجود ساک مشکوکی در یکی از خیابان‌های محله پودنک شیراز، نیمی از جسد یک زن جوان شیرازی بدون سر و دست و پا کشف شد، در فاصله 200 تا 300 متری از ساک نیز قطعاتی دیگری از پیکر مقتول از جمله سر، بازو و بخش‌هایی از یک پای آن کشف شد.

مویدی با بیان این‌که هنوز بخش‌هایی از جسد مقتول همچنان مفقود است، ‌اظهار کرد: با تلاش‌های بعدی و حساسیت هرچه بیشتر پلیس سرنخ‌هایی از متهم به قتل کشف شد و هویت مقتول به نام زهرا دهقان، 32 ساله دارای یک فرزند شناسایی شد.

وی با تشریح چگونگی قتل این بانوی شیرازی خاطرنشان کرد: فرنگیس 32 ساله از دوستان مقتول با دعوت از وی، او را در خانه با ضربات چاقو به قتل رسانده و یک شب جنازه را در حمام خانه دور از چشم شوهر و دخترش نگهداری ‌کرده بود و روز بعد، جنازه را با کارد آشپزخانه مثله کرده و هر کدام را در گوشه‌ای از محله پودنک شیراز رها کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس، سرقت را یکی از انگیزه‌های اصلی متهم به قتل اعلام کرد و افزود: متهم به اتهام قتل اعتراف و صحنه را بازسازی کرده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: جنون ادواری متهم به قتل باتوجه به ادعاهای وی مبنی بر این که در زمان ارتکاب قتل حالت عادی نداشته است، در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان این‌که متهم مقداری از طلاهای مقتول را به سرقت برده و فروخته است، اضافه کرد: از منزل متهم مقادیری طلای متعلق به مقتول و آلت قتل آغشته به خون کشف و شناسایی شده است.

فرنگیس (متهم به قتل) به خبرنگاران گفت: زهرا دوستم بود؛ اما گفت که علی برادرم مرده است، من هم با او دعوا کردم و او را کشتم.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از آخرین وضعیت زهرا خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که زهرا را آخرین بار کی دیده‌‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها