سعیدلو:

امسال شیرین‌ترین سال ورزش ایران بود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی گفت:‌ ورزشکاران در سال 89 با کسب مدال‌های رنگارنگ درمیادین مختلف بین‌المللی، شیرین ترین سال ورزش ایران را رقم زدند.
کد خبر: ۳۸۴۶۰۷

 به گزارش ایرنا، علی سعیدلو‌ عصر چهارشنبه درحاشیه گشایش مجموعه ورزشی دیهیم (رسالت ) تهران درگفتگو با خبرنگاران افزود:‌ ورزشکاران ایرانی به صورت میانگین هر هفته در سال 89، یک افتخار برای کشورمان به ارمغان آوردند که این امر نشان می‌دهد آنان در بخش قهرمانی موفق عمل کرده‌اند.

وی به درخشش ورزشکاران ایرانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی کوانگجو چین اشاره کرد و گفت:‌ سازمان تربیت بدنی از هیچ گونه تلاشی برای توسعه روز افزون ورزش ایران کوتاهی نخواهد کرد.

سعیدلو با بیان این‌که نگاه سازمان تربیت بدنی به تمامی رشته‌های ورزشی است، اظهار کرد: ‌اسکی بازان به تازگی برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی درایران، صاحب یک مدال نقره و دو برنز در بازیهای زمستانی آسیایی آلماتی قزاقستان شدند که این امر نشانگر توسعه سایر رشته‌های ورزشی در کشور است.

رئیس سازمان تربیت بدنی خاطر نشان کرد: در دولت‌های نهم و دهم در زمینه زیر ساخت‌های ورزشی نسبت به 50 سال گذشته ساخت و ساز انجام شده است تا جوانان اقصی نقاط کشور شرایط لازم را برای ورزش کردن به دست آورند.

وی با بیان این‌که هم اکنون در تمامی استان‌های کشور شاهد افتتاح مجموعه‌های ورزشی مختلف هستیم، گفت:‌ تنها در دهه مبارک فجر،‌ حدود 304 پروژه ورزشی با اعتباری معادل 140 میلیارد تومان بهره برداری می‌رسد.

مجموعه ورزشی دیهیم تهران عصر چهارشنبه با حضور برخی از مسوولان ورزش کشور افتتاح شد.

این مجموعه چند منظوره به شکل طبقاتی ساخته شده است و دارای 11 سالن ورزشی، استخر و سوناست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها