هفته بیست ویکم لیگ برتر

شهرداری تبریز از سد مس گذشت

تیم فوتبال شهرداری تبریز با پیروزی برابر مس کرمان در هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از جمع قعرنشینان جدول رده بندی این رقابت‌ها جدا شد.
کد خبر: ۳۸۳۹۸۳

به گزارش مهر، روز دوم از هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز یکشنبه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های شهرداری تبریز و مس کرمان آغاز شد که در پایان این بازی تیم شهرداری با شکست 2 بر یک میهمان کرمانی‌اش را بدرقه کرد.

در این دیدار که با قضاوت محمدحسین اسدی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزاری شد، کارلوس ادواردو (18) و رسول علیزاده (59) برای تیم شهرداری گل زدند و ابوالقاسم دهنوی (57) تک گل تیم مس را به ثمر رساند. مهرداد پولادی و میلاد فخرالدینی از تیم مس کرمان بازیکنان اخطاری بازی شهرداری تبریز - مس کرمان بودند.

با این پیروزی تیم شهرداری 23 امتیازی شد و از رده هفدهم به جایگاه چهاردهم جدول صعود کرد. مس کرمان هم با 34 امتیاز فعلا در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

شاگردان صمد مرفاوی که در بازی رفت با نتیجه 5 بر 2 مقابل شهرداری به پیروزی رسیده بودند، از آن بازی تا بازی هفته گذشته برابر ذوب آهن اصفهان هیچ شکستی را در مسابقات لیگ متحمل نشده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها