به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این خدماتی از جمله دریافت ریز مکالمات مشترکان، درخواست بررسی امکانات تغییر مکان، اصلاح نشانی محل نصب تلفن، درخواست تعویض شماره، درخواست قطع یا وصل تلفن، درخواست برقراری و قطع سرویسهای ویژه مخابراتی، درخواست اعلام یا عدم اعلام شماره تلفن به 118، بستن یا باز کردن صفر دوم، دریافت رمز 1818، ارائه سرویس ADSL و صدور قبض المثنی به صورت الکترونیکی به مشترکان ارائه میشد، اما هماکنون و با اضافه شدن درخواست کشف مزاحم تلفنی به مجموعه خدمات الکترونیک شرکت مخابرات، مشترکان برای استفاده از این امکان نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی نخواهند داشت.
بنا بر این گزارش، مشترکان برای استفاده از خدمات الکترونیک باید نخست در سایت شرکت مخابرات ثبتنام کنند و پس از ثبت با مراجعه به یکی از مراکز مخابراتی برای فعالسازی شناسه کاربری خود اقدام کنند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد