4 عضو باندی که به انگیزه اخاذی 50 میلیون تومانی، دختر 8 ساله‌ای را ربوده بودند، در شهرستان جیرفت دستگیر شدند و گروگان نجات یافت. به گزارش «جام‌جم»، روز چهارشنبه گذشته دختری 8 ساله به نام یکتا در شهرستان جیرفت استان کرمان پس از تعطیل شدن مدرسه وقتی به خانه بازنگشت، خانواده‌اش نگران شده و از مسوولان مدرسه سراغش را گرفتند که آنها گفتند این دانش‌آموز آن روز اصلا به مدرسه نیامده است. به این ترتیب والدین دختر خردسال به جستجوی وی پرداختند ولی تلاش‌های آنها بی‌نتیجه ماند.
کد خبر: ۳۷۱۹۰۲

در این هنگام مردی ناشناس با آنها تماس گرفت و مدعی شد دختر خردسال را ربوده و برای آزادی‌اش 50 میلیون تومان پول خواست.

رد پای ربایندگان

مرد غریبه وقتی در تماس دیگر صدای ناله کودک را پخش کرد، پدر خانواده با حضور در پلیس آگاهی جیرفت ماجرا را اطلاع داد و برای نجات جان فرزندش تقاضای کمک کرد. ماموران با شروع تحقیقات و به دست آوردن سرنخ‌هایی متوجه شدند 4 آدم‌ربا این دختر را ربوده و به یکی از محله‌های شهر منتقل کرده‌اند. بنابراین با حضور در آن محل و شناسایی مخفیگاه، 3 نفر از متهمان را دستگیر کردند ولی خبری از کودک نبود. متهمان در تحقیقات به همکاری در ربودن دختر خردسال اعتراف کردند.

تقاضای 50 میلیون تومانی برای آزادی گروگان

سردار چناریان، فرمانده انتظامی استان کرمان درباره این پرونده گفت: با اعتراف این متهمان، آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند. جستجوها برای یافتن مخفیگاه سرکرده باند و آزادی دختر 8 ساله ادامه داشت تا این که روز شنبه گذشته ماموران متوجه شدند طراح اصلی آدم‌ربایی با خانواده شاکی قرار ملاقات گذاشته و همچنان 50 میلیون تومان طلب می‌کند.

نجات گروگان 8 ساله

چناریان یادآور شد: با اطلاع از این موضوع، ماموران ضمن آموزش به شاکی از او خواستند در محل ملاقات که خارج از شهر است، حضور پیدا کند. دقایقی بعد ماموران مرد آدم‌ربا را دستگیر کردند و در بازرسی از خودرو، کودک را نجات داده و تحویل خانواده‌اش دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: متهم پس از انتقال به مرکز پلیس اعتراف کرد که با اطلاع از وضعیت مناسب شاکی تصمیم به اخاذی از او گرفته و روز حادثه دختر خردسال را به بهانه دادن نامه‌ای به پدرش فریب داده و ربوده و در خانه‌ای زندانی کرده بود تا در قبال آزادی‌اش 50 میلیون تومان دریافت کند.

بنابراین گزارش، اعضای این باند 4 نفره با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها