تورنمنت چهارجانبه ویتنام

تیم امید ایران مقابل سنگاپور متوقف شد

تیم فوتبال امید کشورمان در نخستین دیدار خود در چارچوب تورنمنت ویتنام مقابل تیم امید سنگاپور متوقف شد.
کد خبر: ۳۵۶۲۱۵

به گزارش مهر، تیم فوتبال امید کشورمان نخستین دیدار خود را در تورنمنت چهارجانبه ویتنام در حضور نزدیک به 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه سایگون شهر هوشی مینه برگزار کرد و در پایان مقابل حریف خود به تساوی 1-1 دست یافت.

در این دیدار تیم امید کشورمان با ترکیب صالح خلیل آزاد، امید شرفی ، سجاد مشکل پور (از دقیقه 72 رضا طلبه) ، رسول کر، علی زینالی ، حمید رضا علی عسگر(از دقیقه72 مسعود ابراهیمی)، سینا عشوری ، کمال کامیابی نیا ، حسین ابراهیمی (تز دقیقه 67 مهدی دغاغله) ، آرش افشین (از دقیقه 57 ایمان موسوی) و محسن مسلمان به میدان رفت و نیمه اول را با تک گل دقیقه 23 علی عسگر که از روی یک ضربه کاشته به ثمر رسید به سود خود به پایان برد.در نیمه دوم و در دقیقه 65 گل تساوی تیم سنگاپور وارد دروازه خلیل آزاد سنگربان شیرازی تیم امید کشورمان شد.

در این دیدار بازی خشن و درگیرانه تیم سنگاپور و قضاوت جانبدرانه تیم داوری ویتنامی مانع از برد ایران شد و این درحالی بود که هوای گرم و شرجی روی عملکرد ملی پوشان امید تاثیر منفی گذاشته بود.

از اتفاقات وی‍ژه این دیدار قضاوت ضعیف تیم داوران ویتنامی بود که جریان این مسابقه را تحت تاثیر قرار داده بود ضمن اینکه انگیزه بالا و دوندگی سنگاپوری ها مقابل تیم ایران کاملا مشهود بود.
 
غلامحسین پیروانی سرمربی تیم امید درپایان این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: فوتبال درهمه جای دنیا به خصوص آسیا و شرق آسیا پیشرفت کرده است. البته ازسه گلی که آفساید اعلام شد هم نمی توان گذشت . بازی ایران و سنگاپور پر از اتفاقات ویژه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها