معاون روابط کار وزارت کار با بیان این‌که خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور قرار گرفته است، گفت: بهسازی قراردادهای موقت، حذف نیروی شرکتی از بخش خصوصی، تشویق سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار از رویکرد‌های لایحه اصلاح قانون کار است. ابراهیم نظری جلالی در گفتگو با فارس، مهم‌ترین وظیفه شورای‌ عالی کار را در سطح ملی ـ که بسیار چالشی است ـ تعیین دستمزد کارگران در پایان اسفندماه دانست و گفت: یکی از مسائل دیگر در این حوزه، تصمیم‌گیری راجع به اصلاح ساختار اقتصادی بنگاه‌های مشکل‌دار است.
کد خبر: ۳۵۰۰۷۳

معاون وزیر کار در مورد رویکرد وزارت کار و امور اجتماعی در اصلاح قانون کار، تصریح کرد: رویکرد دولت و وزارت کار در این لایحه ساماندهی قراردادهای موقت کار، پایداری بنگاه‌های تولیدی، حمایت از کارفرما و کارگر براساس شرایط و بهبود فضای کسب و کار است.

این مقام مسوول در خصوص حذف شرکت‌های پیمانکاری نیروی انسانی در دستگا‌ه‌های دولتی، اظهار کرد: از نظر وزارت کار دستگاه دولتی که می‌خواهد تعداد خاص نیرو بگیرد، موظف است طبق آیین‌نامه‌ها و ضوابط و مجوز قانونی و همچنین طبق ماده 160 قانون برنامه چهارم مستقیم با نیرو قرارداد منعقد نماید و نباید از نیروی شرکتی استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها