سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از کلید خوردن استیضاح صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی خبر داد. مهرداد لاهوتی با پیش‌بینی این که استقبال خوبی از این استیضاح از سوی نمایندگان صورت می‌گیرد، دلایل این امر را عدم حمایت وزارت جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و دامی خواند.
کد خبر: ۳۳۸۵۷۶

تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تقاضای تحقیق و تفحصی رای دادند که براساس آن عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی بررسی می‌شود. نمایندگان مجلس پس از طرح این موضوع در جلسه علنی دیروز و پس از استماع گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درخصوص این تقاضا با آن موافقت کردند.

نماینده کاشمر قانع شد

محمدرضا خباز، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سوال خود درباره علت تحدید نشریات و تهدید مدیران مسوول نشریات کشور قانع شد.

سیدمحمد حسینی،‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رد هرگونه تهدید مدیران مسوول و تحدید نشریات گفته بود: معتقدیم خطاهای خبرنگاران سهوی است و آموزش‌های آنها باید بیشتر شود. وی افزود: ما به جای برخورد با نشریات متخلف و لغو امتیاز و معرفی آنها به دستگاه قضایی تذکر داده‌ایم و مبنای کار ما بر اغماض است.

شکایت دلخوش به مراجع قضایی

پس از آن‌که بحث‌های کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا درباره دانشگاه آزاد با برخی از نمایندگان بالا گرفت، وی از شکایت خود به شورای داوری فراکسیون اصولگرایان و دستگاه قضایی خبر داد.

دلخوش با اشاره به تجمع در مقابل مجلس آن را بی‌ارتباط با بسیج دانست و گفت: برخی در مجلس می‌خواهند با این کارها، حرف خود را به کرسی بنشانند که این براساس نظر صریح امام(ره)‌ و مقام معظم رهبری، تخلف از قانون است و تخلف از قانون تخلف از شرع است.

حذف محدودیت زمانی از حقوق مادی آثار مولفان

با رای نمایندگان مجلس محدودیت زمانی از حقوق مادی آثار مولفان در اصلاح قانون حمایت از حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان برداشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها