مجموعه«باب معمار» دوبله شد

دوبله یک فیلم و 3 مجموعه برای شبکه‌های مختلف سیما به پایان رسید.یکی از این فیلم‌ها «امید، روح می‌یابد» است که درباره پزشک جوانی به نام بلیندا است. او به شهری می‌رود که گرفتار وبا شده است. او با کمک 2 نفر از دوستانش موفق می‌شود منبع آلودگی را پیدا کند و مردم را نجات دهد.
کد خبر: ۳۳۶۱۷۶

شوکت حجت علاوه بر سرپرستی دوبلاژ این فیلم به جای بلیندا نیز صحبت کرده است. نرگس فولادوند (آنی)، سعید شیخ‌زاده (لی)، مهین برزویی (کلارنس)، ناهید امیریان (لیلیان)، محمدعلی دیباج (شهردار)، فریدون اسماعیلی (کلانتر)، اردشیر منظم (سایروس)، امیر عطرچی(ری)، شهراد بانکی (گاس)، شراره حضرتی(مادر)، متانت اسماعیلی (کیتی)، امیرعباس پیام (جان) و نیلوفر حدادی(الا) نیز در دوبله این اثر حضور داشته‌اند.

داستان سریال «مهارت دستان ترو» هم درباره مرد جوانی است که پدرش جراح معروفی بوده است. او پس از اتمام تحصیلات به یکی از بیمارستان‌های توکیو می‌رود و جراحی‌های بزرگی را انجام می‌دهد.تعدادی از گویندگان این سریال که با سرپرستی تورج مهرزادیان دوبله شده است، عبارتند از: سعید شیخ‌زاده (ترو)، ناصر نظامی (دکتر کیتامی)، فریبا رمضان‌پور (شینومیا)، رضا آفتابی، ناصر خاوری، بهروز علی محمدی، شراره حضرتی، کریم یمانی، ابراهیم شفیعی، علی منانی، شوکت قهرمانی و سعید مظفری.

«عملیات ویژه نجات» هم نام مجموعه‌ای است که دوبله آن به پایان رسیده است. در این مجموعه ماجراهای گروهی از امدادگران ویژه در استرالیا روایت می‌شود که هنگام وقوع حوادث به کمک مصدومان می‌روند.همت مومی‌وند، فریبا شاهین‌مقدم، مریم نوری درخشانی، کسری کیانی، مهرداد ارمغان، وحید منوچهری، شایسته تاج‌بخش، فریده کاکاوند، الهام چارانی و حسن کاخی از جمله دوبلورهای این مجموعه هستند که با سرپرستی عباس نباتی دوبله شده است.

«باب معمار» هم نام سریالی است که داستان آن درباره مردی است که ساختمان می‌سازد. در هر قسمت، ماشین‌های مربوط به کارهای ساختمانی کمک‌هایی به او می‌کنند. این کمک‌ها نکاتی را به بچه‌ها آموزش می‌دهند، تعدادی از دوبلورهای این اثر عبارتند از: تورج نصر (باب)، شایسته تاج بخش (وندی)، ماریا گلشن زاده (دیزی)، «باب معمار» با سرپرستی مریم صفی‌خانی و در قسمت‌های10 دقیقه‌ای دوبله شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها