میزان تولید انیمیشن در کشور مطلوب نیست

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به وضعیت ظرفیت‌های کمی و کیفی تولید انیمیشن در کشور گفت: در حال حاضر میزان تولید کمی آثار در این بخش مطلوب نیست.
کد خبر: ۳۳۵۷۱۹

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم در مراسم نامگذاری بروجرد به عنوان پایتخت انیمیشن ایران، اظهار کرد: انیمیشن یک ظرفیت بزرگ در حوزه آثار نمایشی است ولی ما هنوز در این حوزه به جایگاه مطلوب دست نیافته‌ایم. وی با تاکید بر این‌که ما در قالب انیمیشن می‌توانیم بسیاری از آموزه‌های دینی و ملی و اسلامی مان را ارائه و پرورش دهیم، یادآور شد: ما در برخی آثار نمایشی محدودیت‌های خاصی داریم که این امر کمتر در آثار انیمیشنی وجود دارد. معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان این‌که انیمیشن در کشور ما از ظرفیت کمی مطلوبی برخوردار نبوده است، عنوان کرد: ما در حال حاضر به حدود یک هزار و 500 ساعت تولید و پخش انیمیشن نیاز داریم. حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم با بیان این‌که در حال حاضر تولیدات انیمیشن ما در کشور به 500 ساعت هم نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت کمی تولید و پخش انیمیشن را در کشور افزایش دهیم.

وی با تاکید بر این‌که صدا و سیما به عنوان مصرف کننده آثار انیمیشنی هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد، یادآور شد: طی سال گذشته تولید انیمیشن در مراکز استان‌های کشور از 38 ساعت به 100 ساعت افزایش یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها