شبکه چهار هم صاحب برنامه صبحگاهی شد

برنامه علمی "طلوع" به عنوان اولین برنامه صبحگاهی شبکه چهار از اول تیرماه به تهیه‌کنندگی مریم فیروزی از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۳۳۵۵۳۶
به گزارش خبرگزاری مهر، این برنامه محصول گروه دانش شبکه چهار است که هر روز از ساعت هفت صبح به مدت 120 دقیقه پخش می‌شود. "طلوع" یک جنگ علمی است که به موضوعاتی همچون بهداشت و سلامت، مهندسی در فوتبال، مدیریت فناوری و ... می‌پردازد. اجرای این برنامه بر عهده فرهید فصیحی است.
 
ـ مجموعه "خانه به دوش" در 13 قسمت 90 دقیقه‌ای از اول تیرماه ساعت 16 از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران و بازی حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، آناهیتا همتی، فلور نظری و ... پخش می‌شود. داستان این مجموعه درباره دو باجناق است که روابط خوبی با هم ندارند.
 
ـ تصویربرداری برنامه 90 قسمتی "تابستان شاد" به زودی به تهیه‌کنندگی سوسن کرامتی و کارگردانی منصور بنی‌هاشمی برای شبکه دو به پایان می‌رسد. این برنامه قرار است در ایام تابستان از این شبکه پخش شود. "تابستان شاد" شامل آیتم‌های مختلف همچون مسابقه آشپزی، قصه و تئاتر و خانه کوچک است.
 
ـ ویژه برنامه افطار شبکه دو با عنوان "قطعه‌ای از بهشت" به تهیه‌کنندگی لیلا مردانیان از شبکه دو پخش می‌شود. محمدمهدی رسولی کارگردان و سرپرست نویسندگان این برنامه است. "قطعه‌ای از بهشت" شامل آیتم‌های مختلف تغذیه در رمضان، مشاعره قرآنی، ذکر و اخبار قرآنی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها