جانشین احمدزاده بزودی معرفی می شود

تیم امید فوتبال کشومان دیروز نخستین تمرین خود را در آغاز مجموعه اردوهای خود تا زمان برگزاری پیکارهای مقدماتی المپیک آتن در کمپ تیمهای ملی برگزار کرد.
کد خبر: ۳۳۴۱۳
تمرین دیروز با حضور 38بازیکن در ساعت 16آغاز شد و در ساعت 50/16 به پایان رسید. تمرین دیروز به نوعی به بازیکنان (که بیشتر آنها در لیگ بازی کرده بودند) کمک کرد تا بدن خود را به شرایط طبیعی بازگردانند. از جمع بازیکنان دعوت شده ، حسین کعبی به دلیل سفر به انگلستان و حضور در تمرینات تیم وولور همپتون و ناظمی به علت آسیب دیدگی غایب بودند و دیگر بازیکنان در کمپ حاضر شدند. در تمرین دیروز بجز مبعلی ، کاظمیان و امیری که به دلیل آسیب دیدگی جزیی زیر نظر پزشک تیم به دویدن آرام کنار زمین پرداختند) 35ملی پوش دیگر زیرنظر مایلی کهن و نادر فریادشیران به تمرین پرداختند. تمرین تیم امید امروز و فردا هم در کمپ تیمهای ملی انجام می شود.

احمدزاده خواست که نباشد

پیش از آغاز تمرین دیروز تیم امید ، ملی پوشان در سالن مجاور زمین چمن کمپ در کلاسی که بیشتر جنبه معارفه داشت ، حاضر شدند. در جلسه پیش از تمرین ، محمد مایلی کهن در سخنان کوتاهی گفت : من به این تیم ، امید فراوان دارم و می دانم که اگر لطف خدا، همت شما و خواست اهالی فوتبال با هم گره بخورد، تیم ما بعد از 28سال راهی المپیک خواهد شد. سرمربی تیم امید که اهالی فوتبال امیدوارند تیم مارارتا المپیک هدایت کند، درباره غیبت احمدزاده گفت : تمام صحبتها و هماهنگی ها در خصوص حضور احمدزاده در تمرین تیم امید صورت گرفته بود و حتی مدیرعامل برق شیراز گفته بود که اولویت با تیم امید است ؛ اما آقای احمدزاده جمعه شب با من تماس گرفت و گفت که امکان همراهی تیم امید را ندارد و نمی تواند به تهران بیاید. وی در پایان گفت : در آینده ای نزدیک تلاش می کنیم تا جانشین مناسبی را برای حضور در کادر فنی انتخاب کنیم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها