سرمربی پرسپولیس:

بازیکنان‌مدنظرمان را‌ جذب می‌کنیم

در شرایطی که اکثر تیم‌های لیگ برتری کار جذب بازیکنان مورد نظر خود را آغاز کرده‌اند و هنوز هیچ بازیکنی به صورت رسمی به پرسپولیس نپیوسته ، علی دایی به هواداران تیمش اطمینان داد که باشگاه تمام بازیکنان مد نظرش را جذب خواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۱۶۲۸

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات با انتقاد از چگونگی مذاکره‌اش با هادی عقیلی ، کاپیتان سپاهان تصریح کرد:90 درصد اخباری که از قول من منتشر می‌شود، تنها گمانه‌زنی‌ دیگران است. تأیید می‌کنم با هادی عقیلی صحبت کرده‌ام، اما درباره کاپیتانی و این قبیل مسائل صحبتی نداشته‌ایم.

او در پاسخ به این پرسش که شایعه مطرح شده این بوده که در قبال دریافت مبلغی کمتر از رقم پیشنهادی عقیلی، وی کاپیتان دوم پرسپولیس خواهد شد ، گفت: مگر می‌شود بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را با پول قیاس کرد؟!

دایی درباره روند مذاکراتش برای جذب بازیکنان مورد نظر نیز افزود: تمام سعی ما در پرسپولیس این است که با توجه به بضاعت باشگاه، نسبت به جذب نفرات مورد نظرمان اقدام کنیم. در این راه آقای کاشانی تلاش مضاعفی می‌کند تا از این بابت مشکلی احساس نشود. مطمئن باشید گزینه‌های مد نظرمان را جذب خواهیم کرد و به امید خدا با تیمی پر قدرت وارد رقابت‌های فصل آینده خواهیم شد.

خلعتبری ، محمد نوری ، رضایی ، جلال حسینی و خطیبی دیگر گزینه‌های مد نظر دایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها