سریع‌تر کردن بازی‌ها در ویندوز7

کامپیوترهای تولیدی Alienware را همه بازی‌خورها می‌شناسند. سیستم‌های معمولی الین‌ور3 برابر حداکثر توان خرید کامپیوتر ما است. می‌توان یک سیستم معمولی سه ساله را به استانداردهای Alienware نزدیک کرد.
کد خبر: ۳۲۴۳۲۸

برنامه کوچکی به‌نام GameGain وجود دارد که می‌تواند تنظیمات کامپیوتر شما را به‌گونه‌ای بهینه‌سازی کند که بازی‌ها را بیشتر از حد تصور بتوانید خوب بازی کنید.

GameGain پیش از انجام عملیاتش، تنها سه سوال می‌پرسد: سیستم عامل، پردازنده و سرعت مورد نیاز. برای این‌که سرعت کامپیوتر خود را به‌حالت Fastest برسانید، باید این نرم‌افزار را بخرید اما نگارش رایگان آن سرعت کامپیوتر را زیاد می‌کند.

بعد از پاسخ دادن به سه سوال، گزینه Go را بزنید تا تحلیل سیستم‌تان آغاز شود. GameGain‌ گارانتی کرده است که با این نرم‌افزار تعداد فریم‌ها بر ثانیه در بازی سنگینی چون  Elder Scrolls IV‌ را دوبرابر می‌کند.

بعد از یکی‌دو دقیقه پیغامی مبنی بر راه‌اندازی مجدد سیستم به‌شما نشان می‌دهد. اگر نتیجه مورد نظر خوشایند نبود، می‌توانید از طریق دکمه Restore تنظیمات خود را به سر جای اول برگردانید. برای دانلود این نرم‌افزار به لینک زیر بروید:

http://tinyurl.com/click278trick1

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها