سید عزت‌الله ضرغامی رئیس صدا و سیما گفت که در طول تعطیلات نوروز، برای کنترل برنامه‌های رسانه ملی در این ایام ، در محیط کار خود حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱۷۶۰۵

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در گفتگو با فارس درباره نحوه گذراندن تعطیلات نوروزی گفت: از همین الان تا آخر تعطیلات در تهران هستم و معمولا هم این ایام برای کنترل برنامه‌های نوروزی در محیط کارم حضور می یابم.

وی که بعد از گفتن جمله فوق بلافاصله این عبارت را بر زبان راند که «جایی نداریم برویم» ، به این سئوال که چرا از امکانات رفاهی «زیباکنار» در شمال کشور استفاده نمی کند؟ اینگونه پاسخ داد: مهمانسرای زیباکنار از همین الان توسط همه کارمندان صدا و سیما رزرو شده و بعضی از دوستان هم که در دولت مشغولند و جای مناسبی برای گذران تعطیلات نوروزی ندارند، از امکانات زیباکنار استفاده می کنند.

ضرغامی در عین حال این نکته را گوشزد کرد که فارغ از بحث‌های کاری به دلیل آنکه در ایام نوروز تهران از ترافیک رنج نمی برد و هوای پاک دارد، نخستین روزهای سال بهترین زمان برای ماندن در تهران و استفاده خوب از برنامه‌ های تلویزیون است.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به این سئوال که در ایام نوروز با خیال راحت به همراه خانواده از برنامه‌های تلویزیونی استفاده می کند ، گفت که برنامه‌های تلویزیون را با خیال راحت نمی بیند بلکه تولیدات سازمان متبوعش را با نگاه انتقادی و برای پیگیری موضوعات مشاهده می کند و در پایان هم کتمان نمی کند که تنها برنامه تلویزیونی که راحت‌ و بی دغدغه می بیند، مسابقات فوتبال اروپایی است که مطمئن است مشکلی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها