مدیر شبکه پنج سیما گفت:‌ این شبکه در برنامه پخش نوروز فیلم سینمایی تکراری ندارد.
کد خبر: ۳۱۵۹۲۵

به گزارش واحد مرکزی خبر، مسعود احمدی در نشست خبری خود با بیان این که فیلم های خارجی که در تعطیلات نوروز از این شبکه پخش می شود همه محصول 2008 و 2009است؛ افزود: جدیدترین فیلم های سینمایی خارجی و 6 فیلم ایرانی در ایام نوروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می شود.

وی اضافه کرد: این شبکه دو سریال "دارا و ندار" و سریال طنز "محله تهرونی ها" را نیز برای نوروز 89 در نظر گرفته شده است.

احمدی با اشاره به این که سعی شده است بهترین برنامه ها در سال89 ارائه شود گفت: برنامه های این شبکه در سال آینده با تغییر محتوا همراه خواهد بود و سعی می شود تا بیشتر برنامه ها از استودیو خارج و به مردم نز دیکتر شود.

مدیر شبکه 5 سیما؛ پرداختن به مسائل خانواده را از جمله محورهای برنامه های سال آینده بیان و اضافه کرد: برنامه های گفتگو محور برای پرداختن به مسائل خانواده ها، مستند معرفی مکان های گردشگری استان تهران و جشن همدلی برای رشد و پیشرفت پایتخت در ابعاد مختلف از برنامه های جدید شبکه تهران است.

وی درباره برنامه های پایان سال 88 گفت: فیلم های سینمایی "جان سخت 4" و "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین" دو فیلم در گونه حادثه ای - هیجانی در چهارشنبه پایان سال از شبکه تهران پخش خواهد شد.

وی به فیلم های یاد استاد، نخل سوخته، در حصار آرزو و وسوسه به عنوان فیلم های سیما فیلم که در نوروز89پخش می شود اشاره و اضافه کرد: ما از اینده ایم، پلنگ صورتی2، سقوط رین، تغییر زندگی، این است زندگی، پیمانکار، منطقه 9، سرقت از موزه، مرگ سخت افزار، فرار کن تا نمیری، آن سوی زندگی، روسیه از جمله فیلم های سینمایی نوروز است.

وی افزود: با نظام هماهنگ و برنامه ریزی های خاص سعی شده است فیلم های شبکه های مختلف سیما حتی در مراکز استان ها همپوشانی نداشته باشد و مخاطبان در هر ساعت نوروز از شبکه دلخواه فیلم سینمایی ببیند.

احمدی درباره سریال طنز این شبکه گفت: "محله تهرونی ها" عنوان سریال طنز52 قسمتی این شبکه است که از اول فروردین هر شب با محور اصلاح الگوی مصرف پخش و پس از تعطیلات هم هفته ای یکبار میهمان منازل تهرانی ها می شود.

مسعود احمدی یاد اورشد: سریال "دارا و ندار" نیز هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه پخش می شود که با فاصله کوتاه در شبکه های جام جم و با فاصله یک تا دو روز در شبکه های استانی تکرار می شود.

مدیر شبکه تهران سیما همچنین به پخش هرشبی سریال هشدار برای کبری11 در ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: مستندهای لایف، دانستنیها، هنر دوبله از جمله برنامه های جدید نوروز امسال خواهد بود.

وی همچنین به معرفی محله های تهران در برنامه شهر آشنا اشاره کرد و گفت: 14برنامه ویژه در این ایام محله های تهران را به مردم معرفی می کند.

وی به حضور شخصیت های علمی فرهنگی و هنری در ویژه برنامه سال تحویل شبکه تهران اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه سال تحویل 7 ساعته خواهد بود که از ساعت 17 تا 24 هر ساعت یک میهمان را با محورهایی از جمله سرافزاری و سربلندی پذیرا خواهد بود.

مدیر شبکه پنج افزود: در 13 روز آغاز سال نیز برنامه "سین پنج" با بخش های مختلف کاروان شادی با حضور عمو نوروز، آداب و رسوم نوروز را با هدف احیای سنت های ایرانی ارائه می دهد.

مدیر شبکه تهران سیما درباره برنامه های ویژه کودک و نوجوان در ایام نوروز گفت: هر روز صبح برنامه (تند تند کارتون) و عصرها رنگین کمان به عید دیدنی کودکان تهرانی می آید.

احمدی درباره سریال به کجا چنین شتابان نیز گفت: در آخرین نظرسنجی ماه های اخیر این سریال رتبه اول میزان رضایت در بین بینندگان تهرانی را کسب کرده است و در ایام نوروز نیز پشت صحنه این سریال پخش می شود چرا که تا هفته آینده این سریال به پایان می رسد.

وی درباره برنامه های اینده شبکه تهران سیما گفت: از 14 فروردین برنامه "سلام تهران" پخش می شود؛ برنامه "به خانه بر میگردیم" با محور جدید خانواده روی آنتن می رود و "تهران 20" نیز تغییر عمده ای خواهد کرد.

وی افزود: هفته ای دوبار برنامه های مناظره ای یا گفتگو محور با بررسی مسائل فرهنگی اجتماعی و خانواده در سال آینده از شبکه تهران پخش خواهد شد.

وی تغییر گرافیک شبکه تهران را از دیگر برنامه های سال 89 عنوان کرد و گفت: در ساعات اوج مخاطب، زیر نویس های اطلاع رسانی از این شبکه پخش می شود.

احمدی افزود: سریال های پرانتز باز، خانه بی پرنده، زمین انسانها،کارت زرد با ژانرهای مختلف سال آینده پخش خواهد شد.

وی از نگارش سریال ماه رمضان با اسم اولیه آفتاب پرست خبر داد و گفت: قرار است این سریال معنا گرا به کارگردانی محمد حسین لطیفی برای رمضان 89 پخش شود.

مدیر شبکه تهران همچنین به مرحله نگارش برنامه معرفی مشاهیر و مسابقه پستچی با اجرای ایرج نوذری اشاره کرد و گفت: مسابقه سرزمین دانایی به تهیه کنندگی سعید ابوطالب نیز از دیگر برنامه های سال اینده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها