شوت - گل

همه چیز به کام شاگردان اکبر میثاقیان

جام‌جم:شاگردان اکبر میثاقیان در تیم شهرداری تبریز با پیروزی بر شهرک صنعتی کاوه اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول گروه اول لیگ دسته اول را به 5 امتیاز رساندند. شهرداری تبریز در این دیدار به برتری 2 بر یک رسید تا با 23 امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول گروه بهبود بخشد. در سایر بازی‌های هفته نهم تیم‌های تربیت یزد، شموشک نوشهر و پیام مخابرات شیراز مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دو بازی نیز با نتیجه تساوی همراه شد. در حساس‌ترین دیدار پیام مشهد در خانه مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی یک یک رسید و سپاهان نوین اصفهان نیز با همین نتیجه در برابر ایران جوان بوشهر متوقف شد.
کد خبر: ۳۰۰۱۴۷

جوانان ازبکستان بالاتر از ایران

جام‌جم: با تساوی یک یک ایران و ازبکستان، مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جوانان آسیا در گروه D ، با صدرنشینی ازبک‌ها به پایان رسید. در این بازی که به لحاظ صعود هر دو تیم به مرحله نهایی، حساسیت چندانی نداشت ازبکستان در دقیقه 12 گل اول را زد و شاگردان علی دوستی در دقیقه 70 توسط ایمان شیرازی گل تساوی را به ثمر رساندند.

احمدزاده: برنمی‌گردم

جام‌جم: با آن که محمد احمدزاده، سرمربی ملوان در بازی با راه‌آهن، در جمع تماشاگران حضور داشت، اما این مربی در آخرین مصاحبه‌اش با ایرنا رسما اعلام کرد به هیچ وجه به ملوان باز نخواهد گشت، چرا که شرایط همکاری وی با این مجموعه فراهم نیست. اردشیر پورنعمت، مدیرعامل ملوان روز گذشته واکنشی به این صحبت نشان نداد، هر چند بهمن صالح‌نیا، سرمربی اسبق ملوان اعلام کرد که اگر احمدزاده برنگردد، مرتکب خیانتی بزرگ می‌شود.

نکونام: می‌خواهم بهترین باشم

جام‌جم: ستاره ایرانی تیم فوتبال اوساسونا از حضور در این تیم اسپانیایی ابراز خوشحالی کرد و گفت: «می‌خواهم جزو بهترین بازیکنان تاریخ اوساسونا باشم.» نکونام که با سایت رسمی اوساسونا گفتگو می‌کرد، افزود: «بدون هیچ تردیدی در تابستان آینده قراردادم را با اوساسونا تمدید خواهم کرد. مردم مهربان پامپلونا مرا می‌خواهند و من نیز به درخواست آنها پاسخی مناسب خواهم داد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها