با حضور معاون صدا

سیستم اتوماسیون رادیو سلامت افتتاح شد

سیستم اتوماسیون تولید و پخش رادیو سلامت به منظور ارتقای کیفی برنامه‌سازی با حضور معاون صدا افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۸۹۳۳

به گزارش فارس ، سیستم اتوماسیون تولید و پخش برنامه‌های رادیویی به منظور توسعه کیفی برنامه‌ها، سهولت دسترسی عوامل تولید به منابع متنوع آرشیوی و افزایش کیفیت در روز سه‌شنبه هفدهم آذر، با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، شیخ محمدی سرپرست رادیو سلامت و جمعی از مدیران حوزه رادیو افتتاح شد.

در این مراسم، یعقوب بنایی مدیرکل بهره‌برداری فنی صدا با تشریح فواید بهره‌برداری از این سیستم از آمادگی حوزه فنی به تجهیز سایر شبکه‌های رادیویی به اتوماسیون تولید و پخش خبر داد.

محمدحسین صوفی رسانه ملی نیز با قدردانی از همکاران فنی و برنامه‌سازان رادیو سلامت، افتتاح این سیستم را موجب بالا بردن میزان دسترسی برنامه‌سازان به حجم زیادی از منابع آرشیوی و ارتقاء کیفیت همزمان محتوایی و فنی در برنامه‌سازی دانست.

شیخ محمدی سرپرست رادیو سلامت در این نشست از ابراز رضایت همکاران برنامه‌ساز از ایجاد این سیستم خبر داد و از همراهی همکاران در راه‌اندازی سیستم اتوماسیون قدردانی کرد.

سیستم اتوماسیون تولید و پخش علاوه بر امکان دستیابی برنامه‌سازان به منابع آرشیوی، موجب صرفه‌جویی در وقت، اعتبارات سازمانی و جلوگیری از هدر رفت منابع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها