دیدار مهیج و حساس تیم های بارسلونا و رئال مادرید که به ال کلاسیکو شهره است ،یکشنبه شب با برتری یاران گواردیولا همراه شد .
کد خبر: ۲۹۷۱۰۸

این دیدار سنتی ( ال کلاسیکو ) در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون و به قضاوت" ماینگو" برگزار شد که طی آن تیم میزبان به رهبری " جوزپه گواردیولا " موفق شد رقیب دیرینه خود را با یک گل تسلیم کند و از مکان دوم به صدر جدول نقل مکان نماید.

" زلاتان ابراهیمویچ" مهاجم سوئدی که در دقیقه 51 به جای " تیه هانری "به میدان آمده بود ، چهار دقیقه بعد موفق شد تور دروازه رئال مادرید را بلرزه در آورد . وی از پاس عالی و بلند " دنی آلوز " مدافع جناح راست و برزیلی تیم بارسلونا سود برد و با ضربه ای دقیق با پای چپ کار را تمام کرد .

در دقیقه 66 " بوسکوئز" هافبک بارسلونا ، دومین کارت زرد را دریافت کرد و از زمین اخرج شد تا تیم میزبان در دقایق باقیمانده ده نفره به بازی ادامه دهد.

رئال مادرید در این بازی حساس ، در چند نوبت در محوطه جریمه تیم میزبان خطر ساز شد که تکل های به موقع " کارلز پویول " کاپیتان بارسلونا ، مانع از پیشروی مهاجمان حریف و فروپاشی دروازه تیمش شد.در لحظات پایانی ( دقیقه 89 ) تیم رئال مادرید با اخراج " لاسانا دیارا " 10 نفره شد .

بارسلونا با این پیروزی الهام بخش و کسب سه امتیاز حساس ، 30 امیتازی شد و به صدر جدول امد . رئال مادرید با کسب 28 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت تا این دو مدعی همچنان سایه به سایه یکدیگر در بالای جدول در حرکت باشند .

ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها