ایسنا: مقامات پلیس ایالت فلوریدای آمریکا اعلام کردند، یک کارگر اخراجی ناراضی در یکی از ساختمان‌های اداری در منطقه اورلاندو با شلیک گلوله یک نفر را به قتل رساند و 5 نفر دیگر را مجروح کرد. وال دمینگز رئیس پلیس منطقه اورلاندو تصریح کرد: این دومین حادثه تیراندازی طی یک روز در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۹۲۸۲۸

در دومین حادثه که روز گذشته و درست 3 ساعت پس از حادثه تیراندازی در مقر ارتش آمریکا در تگزاس روی داد، مردی 40 ساله که کارگر اخراجی یکی از شرکت‌های آمریکا بود، به یک ساختمان اداری حمله کرد و با شلیک گلوله یک نفر را کشت و 5 نفر را مجروح کرد.

وی پیش از این که دستگیر شود، فریاد می‌زد: «آنها اجازه دادند من نابود شوم.»

این مقام مسوول پلیس خاطرنشان کرد: جیسون رودریگز 40 ساله که از همسرش طلاق گرفته و یک پسر 8 ساله نیز دارد، پس از اقدام به تیراندازی به منزل مادرش گریخته بود، اما در نهایت از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این حادثه تیراندازی یک تراژدی است و در آن هیچ مشکلی وجود ندارد.

این حادثه درست بشدت حادثه تیراندازی در مقر ارتش منطقه فورت هود در ایالت تگزاس آمریکاست. در آن حادثه نیز یک سرگرد ارتش آمریکا روی همقطارانش آتش گشود و باعث مرگ 13 نفر و جراحت 30 نفر دیگر شد.

در گزارش دپارتمان پلیس ایالتی فلوریدا نیز آمده است: رودریگز 40 ساله پس از اخراج از این کارخانه به اتهام اختلاس از بانک تحت‌تعقیب پلیس ایالتی بود.

بودی دایر، شهردار منطقه اورلاندو پس از پایان این حادثه تیراندازی در جمع خبرنگاران گفت: برای دستگیری این مرد از بالگرد و ده‌ها خودروی پلیس استفاده کردیم. همچنین ماموران پلیس ویژه آمریکا‌ (SWAT) نیز در این عملیات حضور داشتند.

زن مکزیکی کودک یک ساله‌اش را فروخت

ایسنا: مقامات پلیس مکزیک از بازداشت یک زن جوان توسط ماموران پایتخت خبر داده و اعلام کردند: این زن به اتهام فروش کودک یک ساله‌اش دستگیر شد.

به گزارش رویترز، بازرسان و کارشناسان پلیس فدرال مکزیک در کنفرانسی خبری اعلام کردند، ماموران پلیس مکزیکوسیتی - پایتخت مکزیک - یک زن جوان حدودا 25 ساله را به اتهام فروش کودک خود به یک گروه قاچاق انسان دستگیر کردند.

ونسا کاستیلو، زن جوان بازداشت شده در بازجویی‌هایش به ماموران گفته بود، به دلیل عدم توانایی در تامین مخارج کودک خود اقدام به این کار کرده و اصلا از این موضوع راضی و خوشحال نبوده است. با این حال، ماموران پلیس پس از بازداشت این زن، وی را به زندان پایتخت منتقل کردند و در نهایت این زن با حکم قاضی به 3 سال حبس محکوم شد.

خرید و فروش نوزادان و کودکان زیر 3 سال در این کشور و طی یک دهه اخیر بشدت افزایش یافته است و دولت این کشور نیز تاکنون موفق نشد با این روند غیر‌قانونی، تجارت و قاچاق انسان مقابله کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها