گروه اقتصاد: رئیس ستاد بسیج اقتصادی وزارت بازرگانی از ساماندهی توزیع شیر یارانه‌ای و روغن کالابرگی خبر داد و گفت: تا پایان سال 88 توزیع ماکارونی، نوشابه گازدار، آب معدنی، شوینده‌ها، مواد سلولزی و دخانیات از طریق ملت کارت اصناف ساماندهی می‌شود. جواد اسماعیلی در گفتگو با فارس اظهار کرد: در ساماندهی توزیع شیر یارانه‌ای 64 میلیارد تومان صرفه‌جویی کردیم و در ساماندهی روغن کالابرگی به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم، طوری که در 3 نوبت کالابرگ اعلام شده روغن توزیعی از طریق این شبکه صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۹۱۵۶۷

وی افزود: پیش از این در توزیع روغن کالابرگی مراکز توزیع به یک برگه که نشان‌دهنده توزیع روغن بود اکتفا می‌کردند، اما در این طرح تمامی امور مربوط به توزیع روغن و مبادلات مالی یارانه آن توسط ملت کارت اصناف صورت می‌گیرد.

اسماعیلی گفت: تا پایان سال 88 توزیع 6 کالای دیگر شامل ماکارونی، نوشابه گازدار، آب معدنی، شوینده‌ها، مواد سلولزی و دخانیات از طریق سیستم ملت کارت اصناف صورت می‌گیرد، لذا توزیع کالاهای اساسی با محاسبه شیر و روغن کالابرگی به 8 کالا می‌رسد. وی افزود: این سیستم توزیع باعث می‌شود اطلاعات لازم در خصوص توزیع کالاهای اساسی به مسوولان انتقال داده شود تا آنها میزان دقیق توزیع کالاها را داشته باشند و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها