یک استودیو فیلمسازی به همراه مقام‌های رسمی شهر ریودوژانیرو برزیل با ارائه پیشنهادی 17 میلیون دلاری از وودی آلن خواستند یک فیلم در این شهر بسازد.
کد خبر: ۲۸۷۲۳۳

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: این پیشنهاد هفته گذشته و همزمان با بازدید لتی آرونسن خواهر فیلمساز سرشناس آمریکایی از شهر ریودوژانیرو از سوی کلودیو لوریرو یکی از مدیران بازاریابی و تبلیغات برزیلی به وی داده شد و خبر آن را هم روزنامه فولیای برزیل روز سه‌شنبه منتشر کرد.

لوریرو به این روزنامه گفت شرکت فیلمسازی کانسپیراکائو برزیل یک پیشنهاد 15 میلیون دلاری به وودی آلن داده تا با استفاده از آن یک فیلم در شهر ریودوژانیرو بسازد. قرار است 1.7 میلیون دلار هم از سوی مقام‌های شهر و ایالت ریو تامین شود. برنامه فیلمسازی آلن تا سال 2011 پر است و احتمال دارد او سال 2012 برای ساختن فیلم به ریو سفر کند.

این روزها به ندرت یک گروه فیلمسازی در خیابان‌ها و استودیوهای شهر ریو دیده می‌شود و نرخ بالای جنایت در این شهر بزرگ برزیل باعث شده بسیاری از گروههای فیلمسازی عطای فعالیت در آن را به لقایش ببخشند. به همین دلیل مقام‌های رسمی این شهر در تلاشند به هر شکل ممکن نام‌های بزرگ را برای ساختن فیلم در ریو متقاعد کنند.

آلن چند سالی است فعالیت‌های سینمایی خود را به خارج از مرزهای شهر محل زندگی خود نیویورک منتقل کرده است. او چهار سال پیش "امتیاز نهایی" را در لندن ساخت و "ویکی کریستینا بارسلونا" را سال 2008 در بارسلون و دیگر لوکیشن‌های اسپانیا مقابل دوربین برد. او سال آینده میلادی یک فیلم در فرانسه و احتمالا شهر پاریس خواهد ساخت.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها