آخرین خبرها از شهرآورد 67

90هزار تماشاگر به آزادی آمده اند

در حالی که یک ساعت دیگر به آغاز شصت و هفتمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، بیش از 90 هزار نفر به ورزشگاه آزادی رفته اند و بسیاری از علاقمندان دو تیم نیز پشت درهای ورزشگاه مانده اند.
کد خبر: ۲۸۴۱۳۳

به گزارش مهر ، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر ساعت 14:30 دقیقه در امروز به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تماشاگران علاقمند به دو تیم که از ساعت 6 صبح جمعه وارد ورزشگاه آزادی شده اند، اکثر سکوهای طبقه اول و دوم را به اشغال خود درآورده اند که در این بین تعداد تماشاگران پرسپولیس بیشتر از استقلال است.

تماشاگران تیم های استقلال و پرسپولیس در اقدامی غیرحرفه ای شعارهایی علیه عباس انصاریفرد و امیررضا واعظی آشتیانی مدیران عامل دو باشگاه سرمی دهند. استقلالی ها ابتدا خواهان جدایی عباس انصاریفرد از پرسپولیس شدند.

بلیت های 2 و 4 هزار تومانی ویژه طبقه اول از ساعاتی قبل تمام شده است و همین امر باعث بوجود آمدن بازار سیاه بلیت فروشی شده است.

ماموران نیروی انتظامی در تلاشند تا نظم حاکم بر ورزشگاه آزادی را تا پایان مسابقه حفظ کنند.

ظرفیت طبقه اول از ساعتی قبل تکمیل شده است و تنها بخش کوچکی از ظرفیت طبقه دوم خالی مانده است.

تعداد زیادی از هواداران دو تیم به دلیل دریافت نکردن بلیت مسابقه پشت درهای ورزشگاه مانده اند.

کوچولوهای سرخابی در ورزشگاه

دو تیم کوچولوهای استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دیداری نمایشی وارد ورزشگاه آزادی شدند.

بازیکنان دو تیم کوچولوهای سرخابی ساعت 12:45 و در میان تشویق های جالب توجه تماشاگران دو تیم وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند البته ابتدا بازیکنان آبی پوش وارد زمین شدند که استقلالی ها به شدت آنها را تشویق کردند و سپس نوبت به ورود پرسپولیسی ها شد.

بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن خود هستند که در این شرایط هم به شدت توسط تماشاگران دو تیم  تشویق می شوند.

قرار است این دو تیم  که تحت پوشش انجمن کوچولوهای ایران هستند قبل از بازی استقلال و پرسپولیس با یکدیگر بازی کنند.

سیدصالحی دیدار با پرسپولیس را از دست داد

سید مهدی سیدصالحی که در تمرینات هفته جاری تیم فوتبال استقلال دچار مصدومیت شده بود، نتوانست شرایط همراهی آبی پوشان در شهرآورد 67 را پیدا کند.

سیدصالحی در جریان تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال استقلال با آسیب دیدگی از ناحیه عضله ران مواجه شده بود و طی روزهای گذشته فقط فیزیوتراپی کرد تا به تمرین عصر پنجشنبه آبی پوشان برسد.

با وجود تلاش سیدصالحی و کادر پزشکی باشگاه استقلال نتایج تست‌های پزشکی نشان داد که حضور در دیدار مقابل پرسپولیس به صلاح او نیست و بدین ترتیب این مهاجم باتجربه نیز همچون آرش برهانی، مهدی امیرآبادی و امیدرضا روانخواه نمی تواند در شهرآورد 67 حاضر باشد.

استقلالی‌ها که دو مهاجم تاثیرگذار خود را در دیدار با پرسپولیس به همراه نخواهند داشت، از بازگشت امیرحسین صادقی به تمرینات خوشحال هستند. صادقی که در تمرین روز سه شنبه استقلال دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از یک روز استراحت از عصر پنجشنبه کنار تیم تمرین کرد و نشان داد شرایط حضور در شهرآورد تهران را دارد.

تیم فوتبال استقلال بعداز ظهر پنجشنبه تمرینی 40 دقیقه‌ای را در ورزشگاه دستگردی تهران پشت سر گذاشت. آخرین تمرین استقلال پیش از رویارویی با پرسپولیس سبک بود و پشت درهای بسته برگزار شد. استقلالی‌ها در این تمرین پس از دویدن مختصر و گرم کردن، به مرور کارهای تاکتیکی ویژه دیدار مقابل پرسپولیس پرداختند.

مهمترین حادثه تمرین دیروز آبی‌پوشان برخورد توپ با بینی رضا عنایتی بود که منجر به خونریزی شد، اما به گفته پزشکان آسیب دیدگی وی جدی نیست و می تواند در شهرآورد 67 به میدان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها