به طوری که خبرنگار ما از رودسر ضمن گزارش تلگرافی خود اطلاع می‌دهد ابراهیم ربیعی 23 ساله که سرپرست اداره بهداشت در قسمت سمپاشی با پودر د.د.ت بود هنگامی که پودر را با نفت مخلوط می‌کرد ناگهان آتش به نفت سرایت کرد و ربیعی مامور سمپاشی چون خواست آتش را خاموش کند تا به بشکه سرایت نکند، بدنش در معرض آتش قرار گرفت و بشدت مجروح گردید.
کد خبر: ۲۷۹۶۲۵

 فورا مجروح را برای معالجه به بهداری بردند ولی معالجات درباره وی مفید واقع نگردید و در بهداری رامسر فوت کرد.

اطلاعات 5 شهریور 1332

از بالای کامیون به زمین افتاد و فوت کرد

کامیون شماره 961 که حامل هندوانه بود در یک کیلومتری مسگرآباد توقف کرد تا وضعیت بار خود را بررسی کند. راننده به اتفاق شاگردش بنام غلامسین به بالای بار رفته و شروع به محکم کردن طناب‌های بار نمودند. در یک لحظه در اثر غفلت راننده، ناگهان طناب پاره شد و هر دو به زمین افتادند . در نتیجه غلامحسین که با سر به زمین برخوردکرده بود همان دم جان سپرد و محمود راننده به سختی مجروح گردید. ماموران مربوطه جنازه را معاینه و جواز دفن صادر نمودند و محمود را نیز به بیمارستان انتقال دادند.

در بررسی از وضعیت کامیون، مشخص گردید که راننده آن غفلت نموده و از طناب فرسوده جهت بستن بار استفاده نموده است.

اطلاعات 23 مرداد 1333

قلع و قمع سارقین و ایجاد امنیت در منطقه قوچان

قوچان ‌براثر اقدامات جدی و تعقیب سارقین، قدرت منصوری که 3 سال و نیم با لباس سربازی فرار نموده و با دسته قربان زاهدی، سارق معروف همکاری می‌کرد، در هشت رخ دستگیر و با پرونده تشکیل شده به دادسرای قوچان تسلیم شده است.

خان محمد فولاد مشت یکی از همدستان سارق معروف، رشید، که 7 نفر ژاندارم گروهان مشهد را خلع سلاح و یک نفر ژاندارم را کشته و 3 نفر را مجروح نموده بود با یک قبضه تفنگ برنو و 28 تیر فشنگ که متعلق به ژاندارم کشته شده بود، به گروهان ژاندارمری قوچان تسلیم گردید و به دادسرا تحویل شد. عبدالعلی سارق معروف هم که از همدستان شهباز بود با یک قبضه تفنگ برنو و با 36 تیر فشنگ توسط یکی از کسان خود به فرمانده گروهان ژاندارمری تسلیم شد.

اطلاعات ‌17 مرداد 1333


برخورد کامیون با موتورسیکلت یکنفر کشته به جا گذاشت

رضا نصاب تصمیم گرفت که به اتفاق یکی از دوستانش موسوم به علی‌اکبر حریری با موتورسیکلت به شمیران برود. علی‌اکبر در قسمت عقب موتورسیکلت نشست و آقا رضا که راننده بود با سرعت زیاد به طرف شمیران حرکت کرد. در خیابان سی‌متری ناگهان یک کامیون که متعلق به ژاندارمری بود از طرف مقابل پیدا شد و کامیون با آنها برخورد کرد. آقا رضا در همان لحظات اول تصادف درگذشت و دوستش بسختی مجروح شد. جنازه به اداره پزشکی قانونی منتقل گردید و پس از معاینه اجازه دفن به‌نام رضا خانیان 35ساله صادر گردید. قضیه تحت بررسی قرار دارد و ماموران راننده کامیون را دستگیرکرده‌اند.

اطلاعات 8 شهریور 1333

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها