پیک شهروند از تهران: با این‌که خیابان ولیعصر یکطرفه شده و یک لاین به حمل و نقل درون شهری اتوبوسرانی اختصاص یافته است، ولی متاسفانه مشاهده می‌شود باز هم اتوبوس‌ها این قانون را رعایت نکرده و وارد حریم خودروهای شخصی می‌شوند و حتی در این لاین‌ها توقف و ایجاد ترافیک می‌کنند، چرا اداره راهنمایی و رانندگی با آنها برخورد قاطع نمی‌کند؟
کد خبر: ۲۷۹۳۸۷

یک بازنشسته از تهران: وام ودیعه مسکن به تمامی‌مستمری بگیران مستاجر سازمان تامین اجتماعی تعلق می‌گیرد، ولی این قانون برای بازنشستگان کشوری به گونه ای دیگر اعمال می‌شود و فقط افرادی می‌توانند وام بگیرند که نام آنها در قرعه کشی اعلام شود.

رحیمی ‌از تهران: همسرم سال 85 در بیمارستان ... تهران برای رفع مشکل آب مروارید، عمل جراحی چشم انجام داد و متاسفانه این عمل منجر به نابینایی وی شد، بارها به خاطر این حادثه از عوامل ذی‌ربط شکایت کرده‌ام ولی تاکنون رسیدگی نشده است، چه کسی مسوول است؟

یک شهروند: بانک سپه شعبه مارلیک کرج عابر بانک ندارد و همین مساله باعث شده این بانک خارج از حد استاندارد شلوغ شود.

محمد محمدی از اسلام آباد: اعلام آغاز طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به تنهایی فایده ندارد و باید با عمل همراه باشد، چرا که ماه‌هاست آغاز این طرح را اعلام می‌کنند، ولی تاکنون خبری از آن نشده است.

رحمانی از کرمانشاه: مدت 8 سال است خیابان آرامگاه کرمانشاه تعریض شده ولی متاسفانه تیرهای چراغ برق وپیاده روهای خیابان هنوز ترمیم نشده است.

حاجی از تهران: کوی بنکدار خیابان قزوین را عده‌ای از فروشندگان مواد مخدر پاتوق خودشان کرده‌اند. از نیروی انتظامی ‌درخواست حضور پر رنگ در این منطقه دارم.

رحیم احمدی از ساری: کارگری هستم که در مغازهمشغول به کار هستم و با این که بیمه‌ام هنوز سهام عدالت به من تعلق نگرفته است.

حسینی: در اجرای نظام پرداخت هماهنگ حقوق به ساعات کاری کارمندان هیچ توجهی نشده است. به عنوان مثال یک دبیر در طول هفته 24 ساعت مشغول به کار است در حالی که یک کارمند بانک، حداقل 44 ساعت در هفته کار می‌کند در شرایطی که حقوق آنها یکسان در نظر گرفته شده است.

علی‌نژاد از قزوین: چرا مسوولان محترم بانک تجارت قزوین، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به محکومان جرایم مالی را که باداشتن شرایط مورد نظر ستاد مردمی‌دیه استان قزوین، به آن بانک معرفی شده‌اند به‌طور ناگهانی قطع کرده است؟

یک شهروند ازتهران: قرار بود دولت به رانندگانی که در مصرف بنزین صرفه جویی کرده اند پاداش دهد ولی گویا این تصمیم عملی نشده است. در این باره شفاف‌سازی کنید.

اسکندر توکلی از شیراز: بازنشسته سال قبل از 79 هستم. اما هر چه دوندگی می‌کنم پاداش 20 ماه آخر خدمتم را نمی‌پردازند.

رضایی از تهران: مدتی است شهرداری با ارسال قبوضی تحت عنوان مدیریت پسماندهای شهری از شهروندان عوارض اخذ می‌کند، در حالی که بیشتر کوچه و خیابان‌ها نه ماهی یک‌بار رفت و روب می‌شوند و نه سطل‌های زباله به اصطلاح مکانیزه به اندازه نیاز، در خیابان‌ها موجود است. پس این عوارض برای چیست؟

محمدی از فردیس کرج: منزلم در نزدیکی جاده ملارد است و با وجود نمایشگاه‌های فراوان در این ناحیه، این منطقه تبدیل به پارکینگی بزرگ شده است. از اداره راهنمایی ورانندگی درخواست دارم با این معضل برخورد قانونی کند و پارکینگی را برای این حجم بالای خودرو تعبیه کند.

یک هموطن از تهران: چشم امید هرمستمری بگیر به حقوقی است که در پایان هرماه سازمان تامین اجتماعی به حسابش واریز می‌کند، ولی گاهی دیده می‌شود که این سازمان در پرداخت حقوق این عزیزان تعلل می‌کند.

پیک فرهنگی از اصفهان: ضمن تشکر از شهرداری شهر دهق که بعد از 15 سال نسبت به سنگفرش کردن پیاده روهای شهرک ولی عصر با مشارکت اهالی اقدام کرده است، خواهشمند است با کارگران شهرداری که فضای سبز این منطقه را به انبار مصالح ساختمانی تبدیل کرده‌اند و تراکتور و نیسان در این مکان پارک می‌کنند، به طور جدی برخورد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها