دزد فرصت‌طلب تحت تعقیب پلیس آگاهی

گروه حوادث: سارق حرفه‌ای که با سرقت خودروها اقدام به جایگزین کردن این خودروها با خودروهای تصادفی می‌کرد، تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفت. با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی، کارآگاهان متوجه فروش سرقت تعدادی خودروی مسروقه با استفاده از سند نمره کردن خودروها می‌شوند.
کد خبر: ۲۷۹۲۲۴

در ادامه رسیدگی به این موضوع، کارآگاهان با شناسایی خودروهای مسروقه و صاحبان آن متوجه شدند صاحبان خودرو، خودروهای خود را از یکی از متهمان سابقه‌دار در سرقت خودرو به نام تورج خریداری کرده‌اند.

با شناسایی تورج، معلوم شد که وی یک متهم فراری است. سرهنگ کارآگاه بهروز رهبریان، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به سوابق متعدد تورج متهم تحت تعقیب در زمینه فروش خودروهای سرقتی و احتمال ارتکاب جرایم مشابه دیگر توسط متهم، دادیاری شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران،‌ دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم را صادر کرد تا شهروندان در صورت شناسایی وی یا داشتن هر گونه اطلاعات، مراتب را به اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی اعلام کنند یا با شماره تلفن‌های 51055602، 51055126 و 51055502 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها