سرقت و آزار زنان ، انگیزه قتل های زنان ماهشهری اعلا‌م شد

تماس با پلیس پس از قتل‌های سریالی

گروه حوادث: دادستان شهرستان ماهشهرگفت متهم به قتل‌های سریالی زنان ماهشهر با انگیزه سرقت و آزار و اذیت، مرتکب 4 قتل شده است. رضا ابوالحسنی در گفتگو با ایسنا، اظهار داشت: کارهای تحقیقاتی حدود دهم مرداد ماه، با توجه به پیگیری خط تماس‌های تلفنی متهم با پلیس 110 آغاز شد تا این‌که توانستیم 10 شهریور این متهم را دستگیر کنیم.
کد خبر: ۲۷۸۶۹۷

وی با بیان این‌که این متهم، به قتل 4 زن ماهشهری اعتراف کرده است، گفت: در اولین قتل که 21 خرداد ماه اتفاق افتاده است، (م.الف)20 ساله، به قصد رفتن به دانشگاه از خانه خارج و مفقود شده و اثری از او نبوده که طبق اعتراف این متهم، وی این دختر را سوار خودرویش کرده و پس از خفه کردن، جسدش را داخل زباله‌های شهرداری انداخته است. به گفته وی، تحقیقات گسترده‌ای برای پیدا کردن جسد این دختر در زباله‌های شهرداری صورت گرفته اما تاکنون جسد وی کشف نشده و ممکن است در زمان سوزاندن زباله‌ها، جسد وی نیز از بین رفته باشد.

ابوالحسنی در ادامه به قتل‌های دوم و سوم اشاره کرد و گفت: در چهارمین قتل، خانم 25 ساله‌ای به منظور شرکت در کلاس‌ کامپیوتر از خانه خارج و مفقود شده است.

دادستان ماهشهر با اشاره به این‌که مفقودان پرونده قتل‌های سریالی زنان بین 20 تا 30 سال داشته‌اند، درباره شیوه این متهم به قتل سریالی گفت: عامل جنایت‌ها زنان را به عنوان مسافر سوار کرده، سپس با انتقال به بیابان با روسری‌ یا طناب آنها را خفه کرده و قصد سرقت داشته که هیچ یک از قربانیان طلا نداشتند، سپس به آنها تجاوز کرده و در بیابان رهایشان کرده است.

وی درباره شگرد خاص این متهم گفت: این متهم در اقدامی عجیب بعد از ارتکاب قتل‌ها با فوریت‌های پلیسی 110 تماس می‌گرفته و محل قتل و جنازه را اطلاع می‌داده و برای دسترسی سریع پلیس به جنازه‌، نزدیک آن یک علامت مثل پرچم یا پارچه روی چوب نصب می‌کرده است.

ابوالحسنی درباره خصوصیات این متهم گفت: این مرد 38 ساله بسیار باهوش و دارای اطلاعات عمومی بالایی بوده و حتی توانسته بازجویان را تحت تاثیر قرار دهد.دادستان ماهشهر گفت: موضوع قابل توجه بین قتل‌های سریالی زنان آبادان و ماهشهر این است که هر دو متهم به قتل، برقکار صنعتی هستند.

وی درباره روند دادرسی این پرونده گفت: متهم به قتل 4 زن ماهشهری اعتراف کرده و بازسازی صحنه‌های قتل در دستور کار است و تاکنون صحنه‌های قتل دوم و سوم بازسازی شده است. دادستان ماهشهر ابراز امیدواری کرد تا 3 ماه آینده قرار مجرمیت و کیفرخواست این پرونده صادر و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان خوزستان ارسال می‌شود.

ابوالحسنی افزود: 4 تن ازاولیای دم مقتولان سریالی زنان آبادان از متهم به قتل شکایت کرده و خواستار قصاص وی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها