دکتر علی دارابی قائم مقام صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از تاسیس 3 شبکه جدید تلویزیونی ویژه کودک و نوجوان، ورزش و فیلم و سریال در رسانه ملی خبرداد.
کد خبر: ۲۷۸۱۸۶

به گزارش واحد مرکزی خبر ، قائم مقام صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح استودیوی دفتر منطقه‌ای بیروت گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه جوان کشور 3 شبکه جدید ویژه فیلم و سریال، شبکه ویژه کودک و نوجوان و شبکه ورزش را در دست راه‌اندازی دارد و این شبکه‌ها هم‌اکنون مشغول پیش‌تولید برنامه برای راه‌اندازی هستند.

قائم مقام رسانه ملی افزود: رسانه ملی در سال‌های اخیر در کنار توسعه کمی توجهی ویژه به توسعه کیفی نیز داشته و بر‌این‌اساس تجهیز دفاتر به امکانات روز را آغاز کرده است.

دارابی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی یک شبکه فیلم و سریال عربی و شبکه اسپانیولی نیز در دستور کار معاونت برون‌مرزی قرار گرفته است که با راه‌اندازی این شبکه‌ها، امکان رساندن پیام انقلاب اسلامی در منطقه آمریکای لاتین نیز فراهم خواهد شد.

قائم مقام رسانه ملی با اشاره به برنامه پنجساله دوم سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: تولید فیلم و سریال با توجه به ارتقای مفاهیم و کیفیت، حرکت از سیستم آنالوگ به دیجیتال، قراردادن محتوای برنامه‌ها روی اینترنت و تعامل با رسانه‌ها در عرصه جهانی و جهان اسلام از اولویت‌های رسانه ملی در برنامه پنجساله دوم رسانه ملی است.

در حاشیه مراسم افتتاح دفتر بیروت که با حضور سفیر کشورمان در بیروت و جمعی از مسوولان رسانه‌های لبنانی برگزار شد، قائم مقام رسانه ملی در گفتگو با مسوولان رسانه‌های لبنان برضرورت توسعه همکاری‌های رسانه‌ای تاکید و خاطرنشان کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آماده ارائه تجربیات خود به دست اندرکاران رسانه‌های لبنان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها