«چهارسوق خاطره» در شبکه 3 رونمایی می‌شود

گروه رسانه: گفتگوها برای انتخاب آهنگساز سریال 13 قسمتی چهارسوق خاطره همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بتازگی مجموعه تلویزیونی «چهارسوق خاطره» روی میز تدوین یاور تورنگ قرار گرفته و وی از روز گذشته تدوین آن را آغاز کرده است.
کد خبر: ۲۷۸۰۳۱

خسرو معصومی، کارگردان سریال در این باره به سایت سیمافیلم گفت: بتازگی کار تدوین آغاز شده و پیش‌بینی ما این است که طی 4 ماه این کار انجام شود.

معصومی درخصوص زمان مناسب پخش این سریال گفت: با توجه به این که موضوع داستان این مجموعه تلویزیونی درباره انقلاب اسلامی است، امیدواریم با مهیا شدن شرایط مطلوب و پایان یافتن کار تدوین و موسیقی، این مجموعه از 15 آبان روی آنتن شبکه 3 برود تا قسمت آخر آن با 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصادف شود.

وی افزود:ماه شهریور و مهر، بهترین زمان پیش بردن کار تدوین است. ما امیدواریم بتوانیم دست‌کم 6 قسمت از این مجموعه را تا آبان آماده پخش کنیم و ادامه کار تدوین را در حین پخش سریال انجام دهیم.

طرح اولیه «چهارسوق خاطره» براساس خاطراتی از منوچهر عسکری‌نسب است و پس از آن محمد رضایی‌راد فیلمنامه را به‌رشته تحریر درآورد. این داستان‌ها مبتنی بر واقعیت است و سرگذشت 2 نوجوان به نام‌های‌ قاسم و مهران را تا سنین بزرگسالی روایت می‌کند. هر قسمت، ضمن حفظ استقلال به روایت کلی داستان پیوند می‌خورد.

در این سریال حدود 50 بازیگر حرفه‌ای و 20 بازیگر محلی ایفای نقش می‌کنند. حسین محجوب، جمشید جهانزاده، جمال اجلالی، سیامک اطلسی، ناصر آقایی، باقر صحرارودی، کامران فیوضات، محمد ابهری، مریم بوبانی، محمد پورصمیمی، میرصلاح حسینی، اکبر معززی، نقی سیف‌جمالی، روح‌الله مفیدی، صدرالدین حجازی، صالح میرزاآقایی، آفرین عبیسی، مریم رستمی، لیلا حمیدی، آناهیتا احمدپور، محمد شادانی و بهراد رحمانی در این سریال هنرنمایی کرده‌اند.

از دیگر عوامل مجموعه می‌توان به تهیه‌کننده: فرزاد کاشف، تصویربردار: منصور آذرگل، صدابردار: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، مدیر تولید: خلیل پرداختی، مدیر تدارکات: محمدرضا ندیمی، برنامه‌ریز: علی معصومی و دستیار اول کارگردان: حمیدرضا قطبی و علیرضا خداداد نیز به عنوان مشاورکارگردان اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها