با وجود آغاز مرحله بازنویسی فیلمنامه

مرد عنکبوتی 4 هنوز بدون کارگردان است

در حالی که شرکت سونی اعلام کرده تولید «اسپایدرمن/مرد عنکبوتی4» اوایل سال آینده میلادی شروع می‌شود ولی سام ریمی هنوز برای کارگردانی این فیلم قرارداد امضا نکرده است.
کد خبر: ۲۷۷۰۵۱

به گزارش فارس، این در حالی است که شرکت سونی برای نگارش فیلم‌نامه دو قسمت پنجم و ششم این مجموعه فیلم «جیمز واندرپیلت» را دعوت به همکاری کرده است.

واندر بیلت همان فیلم‌نامه‌نویسی بود که اولین فیلم‌نامه قسمت چهارم فیلم را نوشت ولی این فیلم‌نامه مورد پسند رسمی واقع نشد.ریس از دیوید لیندسی آبیر نمایشنامه‌نویس دعوت کرد تا این فیلم را بازنویسی کند.

به دلیل وجود همین مشکلات ، اهل فن چنین اظهار نظر می‌کنند که دعوت از واندبیلت برای نگارش فیلم‌نامه قسمت پنجم و ششم «اسپایدر من / مرد عنکبوتی4» باعث آزردگی خاطر بیشتر «سام ریمی» خواهد شد.این آزردگی خاطر، می‌تواند باعث شود تا وی کاملا خودش از این پروژه بیرون بکشد.

با این حال مسئولان شرکت سونی که هنوز فیلمساز دیگری را جایگزین «سام ریمی» نکرده‌اند، می‌‌گویند این هنرمند کارگردانی قسمت چهارم فیلم را هم انجام خواهد داد و نیازی به انتخاب یک کارگردان دیگر نیست.

این در حالی است که تحلیل گران سینمایی می‌گویند در صورت عدم تمایل کامل ریمی برای کارگردانی فیلم، شرکت سونی وقتی برای تعویض کارگردان اسپایدرمن/مرد عنکبوتی نخواهد داشت.

یکی ازدلایل امیدواری شرکت سونی این است که سام ریمی به سراغ کارگردانی فیلم مورد علاقه‌اش با نام «هاپیت» نخواهد رفت.ریس قصد کارگردانی این درام ماجراجویانه دو قسمتی را داشت اما بالاخره گیرمو دل‌تورو برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد.

براساس گزارش‌های رسیده ، «تاچی هگو آنر» برای بازی در قسمت چهارم فیلم قرارداد امضاء کرده‌ و قرار است چهارمین قسمت فیلم ماه مه 2011 به روی پرده سینما برود.

این روزها گری راس مشغول انجام تغییراتی بر روی فیلم‌نامه این فیلم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها