اگر همدلی باشد مشکلات حل می شود

قدردانی ضرغامی از عوامل رستگاران

مهندس "عزت الله ضرغامی" رییس سازمان صداوسیما در مراسمی با حضور مدیران شبکه سوم سیما از هنرمندان و دست‌اندرکاران تولید مجموعه تلویزیونی "رستگاران" تقدیر کرد. این مجموعه در آخرین نظرسنجیها، محبوبیتی بیش از سریال کره ای "جومونگ" در میان مردم پیدا کرده بود.
کد خبر: ۲۷۴۷۵۴

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این مراسم ؛ کارگردان ، نویسنده ، تهیه‌کننده و تعدادی از بازیگران ضمن ارائه گزارش‌هائی از روند تولید این مجموعه ؛ از همکاری و همدلی همه عوامل در موفقیت این سریال تلویزیونی سخن گفتند.

فیلمنامه فاخر ؛ پیش تولید مناسب ؛ تجربه و انگیزه بالا در بازیگران ؛ وظیفه‌شناسی و همکاری متقابل و بهره‌گیری از تجربه مجموعه‌های مشابه قبلی از جمله مواردی بود که توسط این هنرمندان مطرح شد .

رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم ؛ با تقدیر از هنرمندان سریال "رستگاران" گفت : کارگردان اخلاق‌گرا و حرفه‌ای ؛ فیلمنامه پرکشش همراه با دیالوگ‌های مناسب و تلفیق خوب بازیگران مجرب و جوان به همراه مدیریت اجرائی خوب پروژه باعث شد تا یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های نمایشی به لحاظ مخاطب و رضایتمندی رقم بخورد.

وی با اشاره به تواضع ، همکاری و تعامل ارزشمند در میان عوامل این سریال گفت: اگر این همدلی و همراهی در بین مدیران و سیاستمداران کشور هم باشد خیلی از مشکلات کنونی در جامعه ما حل خواهد شد.

ضرغامی افزود: بر اساس گزارش مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما این مجموعه تلویزیونی توانسته 42 پیام ارزشمند اخلاقی را به صورت مؤثر و باورپذیر به جامعه منتقل نماید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها