سردار رویانیان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خبر داد؛ 264 هزار نیروی پلیس مسئول حفظ امنیت جاده‌های کشور ایام نوروز هستند.
کد خبر: ۲۴۱۳۵۳

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رویانیان امروز شنبه در آغاز رزمایش نوروزی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی از سه ماه گذشته جلسات هماهنگی با دستگاه‌های مختلف در برقراری حفظ آرامش، امنیت در ایام نوروز را آغاز کرده است. در این راستا از تاریخ 25 اسفند ماه ، 264 هزار نیروی امنیتی ،انتظامی ، آگاهی و راهنمایی و همراه با 25 هزار واحد گشتی پلیس در سراسر کشور به مردم خدمت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین در سالجاری برای اولین بار در ایام نوروز از 32 فروند بالگرد استفاده می شود و 4 مرکز ثابت و سیار  امدادی و انتظامی در سراسر کشور پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی کشور با اشاره به رویکرد طرح نوروزی امسال کنترل ویژه سرعت در جاده ها است ،گفت:  در سال جاری با افزایش مبلغ جریمه سرعت غیر مجاز و کنترل الکترونیکی سرعت در جاده ها اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش تصادفات صورت گرفته است.

رویانیان همچنین از راه اندازی گشت های نامحسوس پلیبس در سراسر کشور خبر داد و افزود: در سراسر کشور از گشت های نامحسوس با انواع خودروها استفاده می شود و در صورت تخلف گواهینامه  راننده متخلف لغو و خودروی وی توقیف خواهد شد.

وی از به کارگیری 9 میلیون دانش آموز در طرح نوروزی خبر داد و گفت: دانش آموزان تحت عنوان همیار پلیس به کارگیری می شود.

در ادامه این مراسم دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت تصریح کرد: رویکرد سال جاری وزارت بهداشت کنترل ویژه محیطی در اماکن عمومی است و مردم در صورت مشاهده تخلف اصناف می توانند با شماره 09678 موضوع را به واحدهای نظارتی وزارت بهداشت در سراسر کشور اطلاع دهند.

وی ادامه داد: در سال جاری 108 پایگاه درمانی در سراسر کشور علاوه بر هزار و 600 پایگاه ایجاد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها