کی‌چی‌گفت

مرتضی تمدن، استاندار تهران بالاخره در مورد مایحتاج مردم هم صحبت کرده است. او به خبرگزاری مهر گفته است: «زمانی مترو را برای تهران یک وسیله فانتری و در اولویت آخر می‌دانستند، اما اکنون مترو از نان شب مردم هم واجب‌تر است.»
کد خبر: ۲۴۱۱۱۱

 یک کارشناس آلمانی که به دعوت سازمان آب خوزستان برای ارزیابی و سنجش کیفیت آب اهواز به این استان سفر کرده بود، به خبرگزاری در مورد کیفیت خوب آب خوزستان به ایسنا گفته است: «مصرف آب شرب اهواز نه فقط برای ساکنان این شهر بلکه برای احشام هم زیانبار و خطرناک است.» حسابش را بکنید برای گوسفندهای اهواز هم باید آب معدنی بخرند!

 ادواردو نلو وینگادا پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به ایسنا گفته:‌ «من یک اروپایی هستم و بازی‌های لیگ اروپا را می‌بینم، امروز بازی که این دو تیم به نمایش گذاشتند واقعا در سطح مسابقات اروپایی بود.» ولی به سرعت حمید درخشان عضو کمیته فنی پرسپولیس پاسخ جناب وینگادا را داده است و با طعنه به خبرآنلاین گفته که: «این پرسپولیس‌ اروپایی در آسیا هم در جا می‌زند!.»

 سعیدی‌‌کیا، وزیر مسکن به خبرگزاری فارس گفته است: «نمی‌دانم سال آینده وضع مسکن چه می‌شود.» احتمالا اخبار مربوط به مسکن را باید از مهندس علی‌آبادی یا غلامحسین الهام پرسید! و نظر آقای وزیر مسکن را باید در مورد پنالتی‌های دود شده استقلال در بازی‌های لیگ جویا شد.

 علی احمدی، ‌‌وزیر آموزش و پرورش به خبرگزاری فارس گفته است: «جرات نمی‌کنم کسری‌های بودجه آموزش و پرورش را بگویم!» ما هم حقیقتش جرات نمی‌کنیم بشنویم.

 «مطمئناً فروش پفک نمکی در ایران بسیار بالاتر از فروش یک غذای پروتئینه است. من هیچ وقت نمی‌خواهم مثل پفک نمکی باشم.» این حرف‌های یک متخصص تغذیه نیست. صحبت‌های بهرام رادان در مصاحبه با یک هفته نامه سینمایی است!

 مایلی‌کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا دارد کم‌کم همان مایلی‌کهن سابق می‌شود. او به فارس گفته: «من به شخص کاری ندارم و حرف‌هایم را براساس منطق و کار کارشناسی بیان می‌کنم. هرچند قلدری‌هایی نیز در ورزش وجود دارد که به آن صدمه می‌زند.» ما که نفهمیدیم منظورش کیست!

 محمدرضا مهراندیش، رئیس کل موزه ملی ایران با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک با مسوولان موزه لوور پاریس گفته: «اشیای تاریخی این موزه بزرگ دنیا در ایران به نمایش گذاشته خواهد شد.»

 محسن پرویز، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است که: «رشته‌هایی که بین جایزه‌های کتاب سال و جلال آل‌احمد مشترکند، دیگر در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران داوری نخواهند شد.» این یعنی حذف بخش داستان از جایره کتاب سال.

 امیر عابدینی مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان بالاخره دست برداشت از این توهم توطئه‌ای که فکر می‌کرد همه سیستم فوتبال علیه او توطئه چینی می‌کنند و گفته: در برخی فضاها احساس آرامش و امنیت نمی‌کنم. احساس می‌کنم حضورم در فوتبال زیاد مفید نیست.

 به نوشته بی . بی . سی جک استراو، ‌وزیر خارجه پیشین انگلیس هم صدایش درآمده است و گفته است: «تونی بلر به خاطر ایران من را از کابینه‌اش بیرون کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها